۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
هنوز وضعیت هیات مدیره باشگاه مشخص نیست

فکری: مذاکره با باشگاه نفت مسجدسلیمان نداشته‌ام

سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان گفت: مذاکره جدیدی با باشگاه نفت مسجدسلیمان نداشته‌ام و از انتخابم به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم بی‌اطلاع هستم.
کد خبر: ۹۷۴۰۵


به گزارش «دی اسپورت»؛ محمود فکری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در مورد انتخاب شدنش به عنوان سرمربی فصل آینده نفت مسجدسلیمان که بابادی مدیرعامل باشگاه اعلام کرده گفت: من هیچ خبری در این مورد ندارم! صحبت و مذاکره جدیدی با باشگاه نفت مسجد سلیمان نداشته‌ام. مدیرعامل محترم باشگاه هم که این خبر را  در حالی اعلام کرده‌اند که وضعیت هیات مدیره باشگاه هنوز مشخص نیست. شاید اصلا هیات مدیره‌‌ای که انتخاب می‌شود با این مدیرعامل نخواهد کار کند شاید هم اصلا هیات مدیره نخواهد من سرمربی فصل آینده باشم. 

وی در مورد بلاتکلیفی تیم نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر و اولتیماتوم سازمان لیگ به این باشگاه گفت: من شنیده‌ام امروز هیات مدیره باشگاه می‌خواهد جلسه‌ای تشکیل بدهد  تا تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود. شاید در روز تعطیل اعضای هیات مدیره راحت‌تر بتوانند تشکیل جلسه بدهند زیرا در روزهای دیگر هر کدام ممکن است در شهر دیگری حضور داشتند.

فکری در مورد پیشنهادهایی که از برخی تیم‌های لیگ دسته اولی دارد گفت: با من صحبت‌هایی انجام شده است اما منتظرم ببینم وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان چه می‌شود.

انتهای پیام/ک


ترند های روز