۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
اختصاصی دی اسپورت از دیدار جنجالی لران زاگرس فارس و پالایش گاز ایلام

ذکایی داوری که باز مظلوم واقع شد

مهناز ذکایی داور جوان فوتبال بانوان کشورمان قضاوت دیدار جنجالی شب گذشته تیمهای لران زاگرس فارس و پالایش گاز ایلام را بر عهده داشت.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۷۴۰۸
ذکایی داوری که باز مظلوم واقع شد


به " گزارش دی اسپورت " ، هنوز یک هفته از دیدار جنجالی تیمهای ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان به قضاوت مهناز ذکایی نگذشته بود که این هفته در ورزشگاه پارس شیراز نیز هجمه ای به ناحق علیه این داور خوب کشورمان به راه افتاد.

گویا این مسئله در ورزش ایران و خصوصاً فوتبال رسم شده که در پایان بازی باید تمام کاسه و کوزه ها را سر این قشر مظلوم فوتبال خرد کنیم تا ضعف های خودمان را بپوشانیم.

در حاشیه دیدار شب گذشته مربیان کنار خط بارها روی اعصاب داوران راه رفتند تا بلکه ورق را بسود خود برگردانند که ذکایی در حین جوانی خیلی پخته عمل کرد و به خوبی بازی را کنترل کرد و اجازه تنش بیشتر را به مربیان دو تیم نداد.

مهناز ذکایی با دوندگی بالای خود در این دیدار به خوبی در صحنه ها حاضر میشد و تذکرات لازم را داد و هیچ اشتباه تأثیر گذاری نداشت و در مجموع نمره قبولی گرفت.

ذکایی داوری که باز مظلوم واقع شد

حدیثه مهدوی کمک اول مهناز ذکایی نیز در این دیدار بیشترین فشار از سوی مربیان را کنار خط تحمل کرد و این کمک نیز به خوبی در صحنه های حاضر بود و به موقع پرچم میزد که به گواه کارشناسان اهل فن صحنه پنالتی بسود تیم شیرازی به درستی اعلام شد.

روی سخنم با مربیانی که است که خود حکم آموزگار را دارند ولی برخی از این قشر فراموش کرده اند که علاوه بر کارهای فنی می بایست رفتارهای شایسته را نیز به شاگردانش یاد دهد.

اما وقتی که یک مربی خود منبع حواشی باشد چطور انتظار خواهیم داشت که بازیکن رفتار مناسبی با داور و هم تیمی های خود داشته باشد که ثمره این بدآموزی ها می شود دیدار ذوب آهن و شهرداری سیرجان و رفتارهای ناشایستی که در شأن یک بانوی ورزشکار نیست.


گزارش : محمد زائری