۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
ببینید به کجا رسیدیم که شاطر نانوا منجی فوتبال کرمان شده است؛

ترک زاده : دست نشان شهروند پول است نه کرمان!

دبیر کانون مربیان استان کرمان نسبت به اظهارات عمار رمضان نژاد مربی فوتبال و دستیار سابق نادر دست نشان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۷۴۶۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ رضا ترک زاده سرمربی سابق مس و دبیر کانون مربیان کرمان در مورد اظهارات دستیار سابق نادر دست نشان اظهار داشت : متاسفم برای فوتبال کرمان که یک شخص معلوم الحال با یکی از سرمایه های مس این گونه برخورد و هر چه لیاقت خودش و سرمربی محبوب اش است نثار این شخص بزرگوار می نماید. این آقا که برای اولین بار اسم او را شنیدم کجای فوتبال بوده و قرار دارد اصلا او در کادرفنی مس در این فصل نبوده است.

ترک زاده ادامه داد : مجید مکی زاده همه می دانند که نیاز به پول فوتبال ندارد و یک ریال هم دریافت نکرده و حتی پول هم به مس و دست نشان قرض داده است با افتخار این موضوع را می گویم که خوشحالم که دستیاری این مربی که شما به شاگردی او افتخار می کنی نپذیرفتم.

دبیر کانون مربیان کرمان افزود : فراموش نکنیم که مس با مکی زاده به آسیا صعود کرد و مردم کرمان بارها از روی محبوبیت نام این بزرگوار را در ورزشگاه صدا کردند دست نشان فقط دنبال پول بود اگر باشگاه مس این امکانات را به بنده داده بود شک نکنید پنج هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می شدیم.

ترک زاده با بیان اینکه دست نشان دنبال بهانه جویی در تیم مس بود افزود : تمرینات ایشان مبتدی ، غیر فنی و منسوخ شده بود یک سوال از او دارم که آیا در سقوط سپیدرود نیز او مقصر بود ؟ واقعا برایم تعجب آور است که چرا به این مربیان سنتی بها می دهند و چرا این امکانات را در اختیار مربیان جوان قرار تمی دهند.

مربی سابق مس کرمان بیان داشت‌ : در فوتبال دنبال لابی گری و شلوغ کاری نیستم و سعی دارم با دانش فنی و توانایی خودم به حقم برسم افتخار می کنم در لیگ دو با بازیکنان ماهیانه پانصد هزار تومان و جویای نام کار کرده و با آنها پا به مسابقات گذاشتیم.

وی اضافه کرد : امیدوارم با همدلی و اعتماد به سرمایه های استان مان اجازه ندهیم افراد معلوم آلحال برای ما دایه دلسوز تر از مادر شوند. خیلی جالب است که مربی تیم پول قرداد خود را گرفته جالب تر اینکه ۱۵۰ میلیون از اسپانسری که یک ریال هنوز باشگاه نگرفته دریافت کرده است بعد ادعای شهروند کرمانی دارد بهتر است بگویم این آقا شهروند پول است نه کرمان!

ترک زاده با بیان اینکه مکی زاده سه مسئولیت بزرگ در زمینه کاری دارد گفت : مکی زاده در تهران سه مسئولیت بزرگ را برعهده دارد و امثال شما باید جهت ملاقات ایشان از منشی اش وقت ملاقات بگیرند او هشت سال از فوتبال دور بود و با اصرار مردم و مسئولین به تیم بازگشت و نه نیازی به فوتبال دارد ‌و نه آویزان باشگاه یا تیمی بوده است.
 
وی افزود : در مورد اتفاقات داخل رختکن نیز باید بگویم آن موقع من در استادیوم بودم که ایشان با اصرار رئیس کانون هواداران باشگاه و سایر پیشکسوتان به رختکن تیم آمدند دست نشان و بزرگ‌ تر از او شهامت این را ندارد که به مکی زاده بی حرمتی کند چرا که همین استاد شما بارها دیدم که در مقابل ایشان تا کمر خم می شود.
ترند های روز