۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
اختصاصی دی اسپورت

سیرجانی ها از جوان ترین بازیکن لیگ رونمایی کردند + تصویر

تیم فوتبال شهرداری سیرجان از کم سن و سالترین بازیکن تیمش و لیگ برتر بانوان کشور رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۷۴۶۳

سیرجانی ها از جوان ترین بازیکن لیگ رونمایی کردند + تصویر


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال شهرداری سیرجان در هفته هفدهم لیگ برتر بانوان کشور در دیداری پر گل موفق شد با نتیجه 6 بر صفر حریف خود پارس جنوبی بوشهر را شکست دهد.

این دیدار جذاب همه چیز داشت ولی نکته ای که بیشتر به چشم خورد حضور بازیکن چهارده ساله ای بنام زهره عرفانی بود که نگاه ها را به سوی خود جلب کرد و به خوبی جواب اعتماد مربی خود را داد و گل ششم تیمش را به ثمر رساند.

مریم جهانجاتی با اعتماد سازی که به بازیکنان جوان دارد به خوبی توانسته است تحولی بزرگ در کشف استعدادهای ناب فوتبالی ایجاد کند که این مهم در آینده کار را راحت تر خواهد کرد.

زهره عرفانی نیز از جمله استعدادهای کشف شده است که می تواند با اصول رعایت حرفه ای جای در پای بزرگان این رشته ورزشی بگذارد و در آینده ای نه چندان دور شاهد درخشش وی در تیم ملی بزرگسالان نیز باشیم.

سیرجانی ها از جوان ترین بازیکن لیگ رونمایی کردند + تصویر

وی که سابقه صعود با تیم ملی زیر 15 سال کشورمان به فینال مسابقات نوجوانان آسیا را در کارنامه دارد حالا با حضور در ترکیب تیمش به عنوان جوانترین بازیکن لقب گرفته و با گل زیبایی که به ثمر رساند شگفتی بزرگی بنام خود به ثبت رسانید.

دل و جرات بالای جهانجاتی به بازیکنان جوان است که وی را با سایر مربیان لیگ متمایز کرده و نشان داده نگاهی علمی به این رشته ورزشی دارد و به خوبی از دانش بالای خود استفاده می کند و با اصولی کاملاً حرفه ای تیمی یکدست هر ساله روانه مسابقات می کند.



خبرنگار : محمد زائری


ترند های روز