۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
شاهین مکتب، اصالت و هویت ورزش استان بوشهر است؛

رئیس شورای شهر بوشهر : شک نکنید شاهین رها نخواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه متقاضیانی برای خرید سهام یا اسپانسری تیم شاهین وجود دارد گفت : باید با ساختار خوبی تیم شاهین را برای حضور در لیگ برتر آماده کنیم.
کد خبر: ۹۷۴۶۶
به گزارش"دی اسپورت"، ابوذر دهدار عصر دیروز نشستی با حضور استاندار ، شهردار ، مدیرکل اداره ورزش و جوانان ، سرپرستی دیوان و ریاست هیئت فوتبال جهت بررسی و برطرف کردن تیمداری شهرداری بوشهر برگزار کردیم. در این جلسه در خصوص بحث های مختلفی صورت گرفت که قرار بر این شد جزئیات جلسه تا حصول نتیجه و عملیاتی کردن راهکارها برای رفع موانع تیمداری شهرداری بیان و رسانه ای نشود.

دهدار افزود : تعجب می کنم از دوستانی که در جلسه حضور داشتند و قرار بر این شده بود که جزئیات جلسه رسانه ای نشود اما آنها با یک ادبیات و با طرزی گفتند که فکر می کنم باید این طرز گفتار و ادبیات را اصلاح کنیم!

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد : همانطور که قول داده بودیم شورای شهر و شهرداری بوشهر با توجه به ظرفیت های قانونی موجود از تیم شاهین حمایت کنیم ، تلاش می کنیم این مهم را صورت دهیم همه مسئولان استانی برای حل مشکل تیمداری شهرداری بسیج شده و در تلاش هستند و تنها خواهشی که از مردم و هواداران بوشهری دارم سعه صبر خود را بالا ببرند و صبر بیشتری داشته باشند.

ایشان بیان داشت : قرار نیست شاهین را قربانی بازی های سیاسی و منافع اقتصادی مان کنیم چرا که شاهین مکتب ، اصالت و هویت ورزش استان بوشهر محسوب می شود بنابراین باید این اصل و موضوع را به هیچ وجه فراموش نکنیم ما در تلاش هستیم که دو بحث برطرف کردن تیمداری شهرداری و بررسی شرایط خواهان های اسپانسری شاهین را به موازات هم پیش ببریم و هر کدام به نتیجه نهایی رسید و برای شاهین و بوشهر مفید بود آن بحث را عملیاتی کنیم.

دهدار اضافه کرد : اگر تصمیمی در خصوص تیمداری شاهین گرفته شد از طریق بنده که به عنوان سخنگوی شورا مشغول به کار هستم بیان خواهد شد و خواهشی که دارم توجهی به شایعات نداشته باشید باور کنید ما بیشتر از مردم دغدغه حل مشکل تیم شاهین را داریم و همه مسئولان دست به دست هم داده اند تا این مشکل را برطرف کنند‌ شک نکنید شاهین رها نخواهد شد و حمایت ها از تیم ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه متقاضیانی برای خرید سهام یا اسپانسری تیم شاهین در لیگ برتر وجود دارد گفت : متقاضیاتی وجود دارد که در بحث اقتصادی کارهای کلانی را انجام می دهند اما قرار باشد تیم واگذار یا با اسپانسری عقد قرارداد شود باید دقت داشته باشیم که کدام گروه را برای این کار انتخاب می کنیم چرا که باید با ساختار خوبی تیم شاهین را برای حضور در لیگ برتر آماده کنیم.

وی در پایان گفت : پس از تصمیمات نهایی در این خصوص جزئیات آن را رسانه ای خواهم کرد و بیان جزئیات مسائل مطرح شده در جلسه دیروز هیچ سودی برای دوستان نخواهد داشت.