۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

طاهرخانی : مقابل ملوان محکوم به برد هستیم

بهناز طاهرخانی : با شکست ملوان در خانه به قهرمانی نزدیکتر خواهیم شد و به سه امتیاز فکر خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۷۵۳۹
طاهرخانی : مقابل ملوان محکوم به برد هستیم

به " گزارش دی اسپورت " ، بهناز طاهر خانی مهاجم تیم فوتبال شهرداری بم در این فصل نیز یکی از بهترین های تیمش بود و در هفته هفدهم نیز موفق به گلزنی شد که مهاجم بمی ها در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

طاهر خانی ضمن تمجید از تیم آذرخش در خصوص این دیدار اظهار داشت : هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و بازیکنان آذرخش نسبت به نیم فصل اول پیشرفت خوبی داشته اند اما ما مثل همیشه پرقدرت عمل کردیم و توانستیم با بردی پر گل زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی که موفقیت تیم را ملاک اصلی بازیکنان می داند در این خصوص افزود : گل زدن برای من مهم نیست و چیزی که برای من و سایر بازیکنان مهم تر است برد تیم است که بتوانیم دل مردم بم را شاد کنیم.

مهاجم بمی ها با سخت خواندن بازی این هفته تیمش مقابل ملوان نیز بیان داشت : حریف روز جمعه ما تیمی یکدست و خوب است و احترام خاصی به این تیم و مریم ایراندوست قائل هستم ولی ما در این دیدار به هیچ چیز جز سه امتیاز فکر نخواهیم کرد تا یک گام به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک تر شویم.

بهناز طاهر خانی در خصوص عملکردش در لیگ یازدهم هم تصریح کرد : من در پست دفاع و مهاجم بازی کردم و در هر دو فاز سعی داشتم بهترین عملکرد را ارائه دهم و برای موفقیت تیم و خانم جعفری مربی با دانش شهرداری بم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.


گفتگو : محمد زائری