۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
اختصاصی دی اسپورت از هفته هجدهم لیگ برتر بانوان کشور

مدعیان به مهمانی می روند / شیرازی ها بدنبال هت تریک

هفته هجدهم لیگ برتر بانوان کشور این هفته با برگزاری 5 دیدار در شهرهای تهران ، بوشهر ، شیراز ، ایلام و ارومیه برگزار خواهد شد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۷۶۰۳
مدعیان به مهمانی می روند / شیرازی ها بدنبال هت تریک


به " گزارش دی اسپورت " ، هفته هجدهم لیگ برتر بانوان کشور پس از لغو دیدار تیمهای شهرداری بم و ملوان بندر انزلی بدلیل عدم سفر تیم شمالی این هفته با برگزاری 5 دیدار برگزار خواهد شد که تیمهای مدعی به جنگ مهمانان خود خواهند رفت.

همیاری آذربایجان غربی – راهیاب ملل مریوان : تازه واردها بهم رسیدند

تیم فوتبال همیاری پس از انتصاب الناز دوات گر روند خوبی را به لحاظ فوتبالی طی می کند و این مربی در دو بازی قبلی خود صاحب یک برد خانگی و یک شکست بیرون از خانه مقابل ملوان کسب کردند که علیرغم باخت نمایشی راضی کننده ارائه دادند و حالا در سومین دیدار خود به مصاف تیم سخت کوش راهیاب خواهند رفت تا به بردی خانگی دست پیدا کنند.

شاگردان شرمین رحمتی نیز پس از برد پر گل مقابل سپیدار این هفته به مصاف همیاری خواهد رفت که انگیزه بالایی دارد و حالا راهیاب پس از آمدن رحمتی نیز روند خوبی را دنبال می کند و برای تثبیت این مهم بدنبال برد خواهد بود تا از جمع مدعیان بالای جدولی عقب نماند.

پالایش گاز ایلام – شهرداری سیرجان : سه امتیاز و دیگر هیچ

پالایش گاز از جمله تیمهای خوب لیگ است که از بازیکنان شایسته ای بهره می برد و جایگاه این تیم در اینجای جدول قابل هضم نیست و ستاره های همچو ، فیضی ، آزادی ، یونسی زاده ، بساط شیر و ... آرزوی داشتن هر تیمی است .

ایلامی ها در حالی به مصاف شهرداری سیرجان مدعی خواهند رفت که در هفته گذشته در بازی جنجالی مقابل نماینده شیراز تن به باخت دادند تا این دیدار برای جبران آن شکست چاره ای جز برد نداشته باشند گرچه مهاجمین این تیم در این هفته ها دچار افت محسوسی شده اند.

شاگردان مریم جهانجاتی که نزدیکترین رقیب شهرداری بم محسوب میشود در این دیدار به هیچ چیز جز کسب سه امتیاز راضی نخواهد بود و چاره ای جز برد نخواهد داشت تا منتظر لغزش هم استانی خود باشد.

شهرداری سیرجان در حالی به مصاف پالایش گاز ایلام می رود که در هفته هفدهم در خانه با شش گل مهمان خود پارس جنوبی بوشهر را شکست داد تا با روحیه ای مضاعف پا به این دیدار بگذارد.

پارس جنوبی بوشهر – سپاهان اصفهان : طوفان زرد به خلیج فارس رسید

در دیگر دیدار حساس این هفته سپاهان اصفهان رده سومی در بوشهر به مصاف پارس جنوبی می رود تا با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان بتواند رده سومی خود را حفظ کند گرچه باخت هم در این هفته نمی تواند اصفهانی ها را از این رده جدا کند.

بوشهری های میزبان که نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب نکردند خطر از دست دادن جایگاه نهمی را حس می کنند و به خوبی نفس نماینده شیراز را پشت سر خود حس می کند.

سپاهان که در هفته گذشته با خوش شانسی و با گل دقایق پایانی از سد همشهری خود گذشت که این فصل با هزینه های هنگفت به آنچه که مسئولین باشگاه خواسته اند دست نیافته اند و به دنبال این هستند تا جایگاه سومی خود را از دست ندهند گرچه تیمهای راهیاب و ذوب آهن به شدت این تیم را برای گرفتن این جایگاه تهدید می کنند.

در دو بازی باقیمانده این هفته ذوب آهن اصفهان درخانه به مصاف آذرخش ته جدولی خواهد رفت که کاری راحت برای کسب سه امتیاز این دیدار خواهد داشت و در آخرین بازی این هفته نیز تیم اوج گرفته لران زاگرس فارس شیراز در خانه به مصاف تیم رده یازدهمی سپیدار مازندران خواهد رفت که سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت خواهد بود .