۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
اختصاصی دی اسپورت از دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی

آقای استاندار ، لطفاً ملوان را دریابید

ملوان از جمله تیمهای ریشه دار است که این روزها به مشکلات این تیم ریشه دار هیچ توجهی نمی شود.
کد خبر: ۹۷۶۲۹
آقای استاندار ، لطفاً ملوان را دریابید

به " گزارش دی اسپورت " ، امیدوارم صحبت های من به هیچ کسی برنخورد اما لازم است اشاره نمایم به باشگاهی بنام ملوان در شهر انزلی که گویا به فراموشی سپرده شده است.

در حال حاضر همه شادی ها را که جمع کنیم برای مردم مهربان و مهمانواز  انزلیچی جایگزین فوتبال و نام ملوان بزرگ و دوست داشتنی نمی شود.

هوادارانی که سقوط از لیگ برتر را تجربه کرده اند و این تلخی از بلندای فوتبال را چشیده اند و همیشه نگاهشان به فردایی بود که شاید فرجی حاصل شود تا شاهد بازگشت تیم محبوبشان به اوج باشند .

آقای استاندار ، ملوان با تدبیر و درایت شما و مسئولین استانی و شهرستانی می تواند اوج بگیرد و برای شروعی دوباره هیچ وقت دیر نیست و هیچ چیز نیز لذت بخش تر از هدیه شادی به این هواداران ملوان نیست.

آقای استاندار جوان گیلان ، امروز شاهد هستیم که تیم آقایان ملوان بخاطر بدهی تهدید به سقوط به لیگ دسته دو کشور میشود یا بانوان این تیم عاجز از هزینه یک اتوبوس برای سفر به شهر بم هستند که این در شأن و مکتب ملوان بزرگ نیست.

جناب استاندار دوست داشتنی ، شما از یک استان جنوبی به گیلان آمده اید و کار بزرگ شما در بوشهر که با یک عزم راسخ شاهین بزرگ را احیا کردید هیچ وقت از ذهن هواداران پرشور این تیم محبوب بوشهری پاک نخواهد شد و حالا این قصه در شهر انزلی هم تکرار شده ولی با یک دردسر کمتر که با یک همت بالا مشکلات مالی این تیم حل شود.

آقای استاندار ، لطفاً ملوان را دریابید

بوشهری ها هم همچون انزلیچی ها عاشق تیمشان هستند و تنها دلخوشی آنهاست که روزی قوی سپید انزلی را در سطح اول فوتبال ببینند.

وقتی ملوان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل شاهین به میدان آمد همه هوادران به احترام مکتب ملوان ایستاده دست می زنند و تشویق می کنند.

این روزها اوضاع مالی ملوان اصلاً جالب نیست و این برای انزلی با این همه پتانسیل بالای اقتصادی خوب نیست . مشکلاتی که برای مجموعه این باشگاه استخوان سوز شده و غم و غصه ، فضای فوتبال انزلی را در بر گفته است .

این وضعیت باعث نگرانی پیشکسوتان و بزرگان انزلی و دلسردی هوادران دوست داشتنی و پرشور این شهر شده و ما از شما انتظار داریم این تیم را دریابید و با یک عزم راسخ ملوان را از باتلاب مشکلات مالی بیرون بکشید.

آقای استاندار ، باور بفرمایید ملوان فقط متعلق به انزلی و استان گیلان نیست و من جنوبی هم امروز ناراحت حال بد این تیم مکتب دار فوتبال کشورمان هستم و از شما که عشق به فوتبال را در نزد هوادران شاهین از نزدیک لمس کرده اید عاجزانه درخواست می کنم فقط بخاطر مردم خوب انزلی مشکلات این تیم دوست داشتنی را حل کنید.

آقای استاندار ، لطفاً ملوان را دریابید
جناب آقای سالاری عزیز

هواداران ملوان دوست ندارند مأیوس شوند. گرچه در این سالها خون دلهای زیادی خورده اند و بغضشان را در گلو حبس کرده اند ولی نا امید نشده اند و می دانند که یک روز کسی پیدا شود و صدای قلبشان را بشنوند و انتظار داریم شما به کوچکترین خواسته آنها پاسخ دهید.

امید است با حل مشکل ملوان بزرگ در این ماه عزیزخدا ، دعای خیر خواهران و برادرانمان در شهر دوست داشتنی انزلی بدرقه راهتان باشد.


یاداشتی از محمد زائری