۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
خداحافظی پرشورهای رامشیر از لیگ دسته دوم؛

قصه پرغصه این روزهای فوتبال خوزستان / سقوط و فروش در یک ماه!

تیم فوتبال استقلال رامشیر امتیاز لیگ دویی خود را واگذار کرد.
کد خبر: ۹۷۶۴۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ پس از تیمداری سه ساله استقلال رامشیر در لیگ استان ، لیگ سه و نهایتا لیگ دو کشوری ، رامشیری ها پیش از شروع فصل جدید وداع تلخی را با رقابت های لیگ دو تجربه کردند. استقلال رامشیر که در چند سال اخیر به صورت شخصی و تحت مالکیت مهدی نوذری اداره می شد و هزینه های زیادی را برای ایجاد شور و نشاط مردم رامشیر انجام داده بود اما در این چند سال با بی مهری و عدم حمایت مسئولان استانی مواجه شد و این بی تفاوتی ها سبب شد تا مالک باشگاه رامشیری که خود نیز شخصی فوتبالی و ورزش دوست است از تیمداری دلسرد شود و تصمیم بر فروش امتیاز این باشگاه مردمی بگیرد.

نوذری در مدت فعالیت اش در ورزش رامشیر استادیوم تختی این شهر را با هزینه های شخصی خود از وضعیت اسفناک اش نجات داد و با بازسازی آن خدمت بزرگی به ورزش شهر رامشیر کرد و پس از بازسازی، این ورزشگاه را در اختیار اداره ورزش و جوانان استان خوزستان که مالک اصلی آن محسوب می شود قرار داد.

او پس از چند سال هزینه هایی را که برای استادیوم تختی کرده بود از این اداره مطالبه کرد اما به جایی نرسید! تا ترجیح دهد با فروش امتیاز باشگاه استقلال بدهی های انباشته شده این باشگاه را که از قدیم الایام باقی مانده بود تسویه کند.

نوذری که با مشتریان زیادی برای خرید امتیاز باشگاه اش رو به رو شده بود ترجیح داد این امتیاز را به استان یزد استانی که سال هاست از فوتبال دور بوده واگذار کند تا علاوه بر خدمت به شهرش خدمت بزرگی به مردم و جوانان یزد کرده باشد.

با فروش امتیاز باشگاه استقلال رامشیر ، سقوط استقلال اهواز به لیگ سه و استقلال خوزستان به لیگ یک فوتبال خوزستان روزهای تلخ و کابوس واری را در یک ماه گذشته تجربه کرد.