۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
دلم نیامد بازیکنانم دیده نشوند؛

حاجی پور : می خواهیم بگوییم داماش زنده است

تیم فوتبال داماش گیلان در فینال جام حذفی باشگاه های کشور شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۷۶۴۵
به گزارش"دی اسپورت"؛ مالک باشگاه داماش گیلان پس از تمرین شامگاه پنجشنبه تیم فوتبال داماش در جمع بازیکنان این تیم گفت : ما استحقاق و پتانسیل این را داریم تا در لیگ های بالاتر از لیگ دو حضور یابیم بنابراین قطعا شک نداشته باشید که در فصل جدید در لیگ دسته دوم شرکت نخواهیم کرد و این جمله من می تواند معنای زیادی داشته باشد! این جمله به این معنا نیست که فوتبال بازی نخواهیم کرد و تیمداری نمی کنیم نه چنین نیست! امروز نمی توانم در این خصوص چیز زیادی بگویم!

حاجی پور با بیان اینکه با حضور تیم داماش در فینال جام حذفی موافقت کرده است بیان داشت : یک بار در فصل این بازیکنان قرار است توسط کل ایران دیده شوند‌ و ما این حق را نداریم که مانع از دیده شدن بازیکنان باشیم ما می خواهیم بگوییم زنده هستیم و داماش نفس می کشد و باید به جایگاه اصلی خود بازگردیم.

مالک باشگاه داماش گیلان افزود : شک ندارم به این باور خواهید رسید که تصمیم ما تصمیم درست و عاقلانه ای بوده است ما توان این را داریم تا با هر تیمی بازی کنیم چرا که تیم ما توانمند و قدرتمند است و از همه مهم تر ما به بازیکنان مان اعتماد کامل داریم.

وی ادامه داد : دلم نیامد که بازیکنان دیده نشوند برای افتخارآفرینی به مردم گیلان ، هواداران داماش و فوتبال گیلان در فینال جام حذفی کشور شرکت می کنیم و بازی جوانمردانه ای را به نمایش خواهیم گذاشت و انتظار داریم از زمین مسابقه سربلند خارج شویم.

حاجی پور در پایان گفت : از بازیکنانم انتظار دارم فوتبال جوانمردانه ای را ارائه دهند و از نام پرسپولیس هراسی نداشته باشند.