۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

حمودی : برای کسب سه امتیاز به مریوان خواهیم رفت

مونا حمودی : بازی دشواری مقابل تیم خوب راهیاب خواهیم داشت ولی در این دیدار برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.
کد خبر: ۹۷۷۲۲

حمودی : برای کسب سه امتیاز به مریوان خواهیم رفت


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال شهرداری بم صدرنشین لیگ برتر بانوان کشور برای بیشتر کردن فاصله امتیازات خود با تیم دوم جدول این هفته در مریوان مقابل راهیاب ملل صف آرایی خواهد کرد که در این خصوص مونا حمودی هافبک ملی پوش بمی ها در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود.


حمودی که از عدم حضور برخی تیمها مقابل شهرداری بم به شدت گلایه داشت اظهار کرد : ملوان سومین تیم است که به دلیل مشکلات مالی بم سفر نکرد که قطعاً روی روند تیم ما تأثیر می گذارد و تیم را از شرایط مسابقه دور نگه می دارد.


وی تصریح کرد : در هفته ای که همه تیمها به میدان می روند و ما بازی نمی کنیم بازیکنان دچار افت می شوند و در مجموع کیفیت لیگ زیر سوال می رود و این کار قشنگی نیست که فکر کنم کمتر جایی اینگونه مسائل اتفاق می افتد.


هافبک بمی با سخت شمردن بازی تیمش در هفته نوزدهم هم بیان داشت : بازی سختی در مریوان پیش روی خواهیم داشت و تیم راهیاب تیمی جوان و خوب است که تا آخرین لحظه می جنگند و احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم ولی ما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.


مونا حمودی در پایان اظهاراتش به خبرنگار ما گفت: تلاش می کنیم که راهیاب و همیاری را ببریم چون برای قهرمان شدن هفت امتیاز اختلاف داریم و تمام فکر و تمرکزمان برای بازی این هفته خواهد بود تا به قهرمانی در لیگ نزدیک تر شویم.



گفتگو : محمد زائری