۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
نفتی ها کاندیدای سقوط؛

عکس های تبلیغاتی، تنها دستاورد مسجد سلیمانی ها از مهمانی رئیس جمهور

نفت مسجد سلیمان در دقایق پایانی لیگ هجدهم توانست سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کند ولی گویا اتفاقاتی که در فصل گذشته برای این تیم رخ داد برای مدیران این باشگاه درس عبرت نشده است.
کد خبر: ۹۷۷۴۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ نفت مسجد سلیمان در فصل گذشته توانست با محمود فکری به لیگ برتر صعود کند ولی مدیران باشگاه در حالی که از این مربی برنامه گرفته بودند در چرخشی ۱۸۰ درجه ای عبداله ویسی را به عنوان سرمربی معرفی کردند و این مربی نیز پس از جذب بازیکن، این باشگاه را با پیشنهاد بیشتر بادران تهران رها کرد و رفت و همین امر موجب شد تا جنوبی ها پس از تغییر چندین و چند مربی، هفته های بسیاری را با استرس سقوط سپری کنند و در این میان با تکیه بر تیم های دیگر در نهایت سهیمه لیگ برتری خود را حفظ کنند. ولی شوربختانه این موضوع هم درس عبرتی برای تصمیم گیرندگان این باشگاه نشد، به طوری که با گذشت هفته ها از پایان فصل مدیران این باشگاه هنوز هم اندرخم یک کوچه اند.

مدیران سیاسی - ورزشی مسجدسلیمان که دوست ندارند در سال انتخابات بهترین تریبون تبلیغاتی خود را از دست بدهند، با وجود اینکه هنوز بودجه مشخصی برای لیگ پیش رو را تعیین نکردند، در میان اختلاف رییس هیات مدیره با باقی اعضا که گویا با دستور سازمان لیگ باید جای خود را به کسان دیگر بدهند، ابتدا به طور مخفیانه سیروس پورموسوی را به اهواز فرا خواندند تا وی را به عنوان سرمربی معرفی کنند ولی این پروژه با انتشار در رسانه ها و مخالفت هواداران نیمه کاره رها و مدیران باشگاه مجبور شدند با محمود فکری، مربی محبوب هواداران هم مذاکره کرده و از وی برنامه بخواهند ولی با گذشت چندین و چند روز از این اتفاقات هیچ خبری در خصوص مربی فصل آینده این تیم شنیده نمی شود.

در این میان نکته جالب و حائز اهمیت آنجایی است که مدیران باشگاه و مسوولین سیاسی مسجد سلیمان از مهمانی افطار رییس جمهور بیشترین بهره را برده و با انتشار تصاویری به نحو احسنت از بعد تبلیغاتی این ماجرا بدون اینکه دستاورد تازه ای داشته باشند بهره بردند.

تمام اینها در حالی است که بسیاری از تیم ها با معرفی سرمربی خود وارد بازار نقل و انتقالات شده و تیم های پرهوادار کشور مانند سرخابی های پایتخت، تراکتور، سپاهان، ذوب آهن و ... طی چند روز آینده وارد بازار می شوند که بدون شک بالا رفتن تقاضا برای جذب بازیکنان می تواند قیمت آنها را تا حد زیادی افزایش دهد که این موضوع در کنار سردرگمی باشگاه نفت می تواند فصل کابوس وار دیگری را برای هواداران مسجدسلیمانی به ارمغان بیاورد با این تفاوت که شاید در این فصل باز هم با شانس از سقوط جان سالم به در نبرند.