۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

دو گزینه نهایی هدایت تیم شهرداری ماهشهر مشخص شدند

سرمربیان سابق استقلال خوزستان و اهواز به عنوان گزینه نهایی برای سرمربیگری تیم‌ شهرداری ماهشهر انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۷۷۶۰
دو گزینه نهایی هدایت تیم شهرداری ماهشهر مشخص شدند
به گزارش"دی اسپورت"؛ شنیده می شود داریوش یزدی سرمربی سابق استقلال خوزستان و عبدالمجید باقری نیا سرمربی سابق استقلال اهواز جدی ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در رقابت های لیگ دسته دوم هستند و طی روزهای آینده پس از مذاکره و توافقات نهایی با این دو گزینه ، یکی از آنها به عنوان سرمربی شهرداری چی ها انتخاب و معرفی خواهد شد.

در این بین داریوش یزدی سابقه مربیگری در تیم های شاهین اهواز ، ملی حفاری اهواز ، استقلال اهواز ، نفت مسجدسلیمان و نفت و گاز گچساران و عبدالمجید باقری نیا سابقه مربیگری در تیم های شاهین اهواز ، جنوب اهواز ، استقلال اهواز ، فولاد خوزستان ، تراکتورسازی تبریز ، دیهیم اهواز ، پگاه شوش ، استقلال اهواز ، کوثر خرم آباد ، فولاد یزد ، نفت مسجدسلیمان ، شهرداری ماهشهر ، پاس همدان ، مس شهر بابک در کارنامه دارند.

البته باقری نیا سه فصل پیش هدایت شهرداری ماهشهر را برعهده داشت و موفق شد با همین تیم به رقابت های لیگ یک صعود کند. اما پس از این موفقیت وی در طول فعالیت در رقابت های لیگ دو با تیم های پاس همدان و مس شهربابک سقوط به یک دسته پایین تر را تجربه کرد و کارنامه موفقی نداشت.

با این حال باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه شهرداری کدام یک از این گزینه ها را برای هدایت تیم شان انتخاب خواهند کرد.