۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

بابادی : برخی مخالف حضور فکری در نفت هستند

مدیرعامل فصل گذشته نفت مسجد سلیمان معتقد است که برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه از اینکه این تیم در لیگ برتر است خوشحال نیستند.
کد خبر: ۹۷۸۰۰
کیوان بابادی، مدیرعامل سابق نفت مسجد سلیمان در مورد کارشکنی اعضای هیات مدیره به خبرنگار دی اسپورت گفت:

اعضای هیات مدیره نفت متشکل از پنج نفر است و واقعا نمی دانم وقتی چهار نفر با یک مربی موافق هستند، چطور یک نفر اجازه نمی دهد که قرارداد مربی که با اقبال عمومی در بین هواداران مواجه است بسته شود.

وی ادامه داد: این موضوع مختص امسال نیست و ما سال گذشته هم این مشکل را داشتیم. به طوری که پس از اینکه با آقای فکری که یک سال و نیم برای تیم ما زحمت کشیده بودند قرارداد امضا کردیم، این افراد با جو رسانه ای که به راه انداختند من را مقابل آقای فکری قرار دادند و طوری وانمود کردند که گویی من با ایشان مخالف بودم.


بابادی در مورد اینکه چرا در زمانی که در سمت مدیرعاملی تیم بودید این مباحث را مطرح نکرد، افزود: خب در آن زمان ترجیح دادم که تیم در آرامش باشد و سکوت کردم و از طرفی واقعا از نظر قدرت زورم به آنها نمی رسید، به طوری که همه کسانی که با آنها مخالف بودند در نهایت با بلیط یک استخر و یا مهمانسرا با آنها همراه می شدند و واقعا زورم به آنها نمی رسید.

مدیرعامل سابق نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه گفته می شود مدیرکل ورزش و جوانان در امورات دخالت می کند، گفت: قویا این موضوع را تکذیب می کنم زیرا اگر راهکارهای مدیرکل، استاندار و نماینده مجلس در فصل گذشته نبود قطعا به مشکل می خوردیم. به طور مثال فصل گذشته که در بازی نخست کارت بازی بازیکنان صادر نمی شد، ساعت ۳ صبح با مدیرکل تماس گرفتم و ایشان جواب دادند و همان ساعت در تماس با وزیر ورزش از او درخواست کردند تا مساعدت خود را از باشگاه نفت دریغ نکنند و در نهایت نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه ای که همگان فکر می کردند نمی توانیم در آن حاضر شویم، مجوز حضور در زمین را به مسجد سلیمان آوردم و در بازی حضور پیدا کردیم.

وی در مورد بودجه فصل گذشته گفت: در فصل گذشته با راهکار مدیرکل ورزش و جوانان، استاندار و نماینده مجلس ۹ الی ۱۱ میلیارد بودجه مصوب کردیم و بر مبنای آن قرار شد بازیکن جذب کنیم.


وی در مورد تغییر اعضای هیات مدیره گفت: ما از فصل گذشته با مشکل تغییر اعضای هیات مدیره مواجه شدیم و در نهایت هم این اتفاق رخ نداد ولی سوال من این است که چرا همین اعضا خیلی شفاف به هواداران اعلام نمی کنند که چه کسانی اجازه نمی دهند تا محمود فکری، سرمربی منتخب آنها که با اقبال عمومی هم برخوردار است سکان هدایت تیم را به دست بگیرد؟

مدیرعامل سابق نفت با بیان اینکه فوتبال تنها یک سرگرمی نیست ادامه داد: اکثر تیم ها طی چند روز آینده تمرینات خود را آغاز می کنند و تیمی مانند نفت که هنوز هیچ چیز آن مشخص نیست قطعا از همین حالا یکی از کاندیداهای سقوط خواهد بود مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد.


وی ادامه داد: در باشگاه نفت هیات مدیره ای وجود دارد که بیشتر دوست دارند تیم در لیگ یک حضور داشته باشد تا لیگ برتر زیرا برای لیگ یک بودجه ای ۷-۸ میلیاردی وجود دارد که بدون هیچ مانعی می توانند از آن بهره ببرند و در این میان اتفاقات دیگری هم رخ می دهد. همین افراد سال گذشته کارشکنی کردند تا در نهایت محمود فکری از نفت برود و امسال هم همان روال را در پیش گرفته اند و متاسفانه هیچکس هم با آنها مخالفتی نمی کند.