۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

وعده های پوشالی و کارنامه مردود مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

فوتبال خوزستان برخلاف فصول گذشته، سال گذشته را با انواع و اقسام ناکامی به پایان رساند ولی با این وجود افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان این استان باز هم دست از وعده های بی اساس بر نمی دارد.
کد خبر: ۹۷۹۰۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ پس از پیگیری و نگرانی هواداران نفت مسجدسلیمان در خصوص سرنوشت تیم محبوب شان، حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان طی مصاحبه ای اعلام کرد که به زودی مشکلات این تیم مرتفع و با تصمیماتی که اتخاذ می شود نفتی ها با معرفی یک سرمربی کارنامه دار لیگ نوزدهم را با قدرت استارت خواهند زد.

تمام اینها در حالی است که مردم خونگرم جنوب ایران زمین سال گذشته هم چنین وعده هایی را از زبان نفر اول ورزش استان شنیدند و در پایان استقلال خوزستان به لیگ دسته یک و شهرداری ماهشهر به لیگ دسته دوم سقوط کردند، نفت مسجد سلیمان و اروند خرمشهر در دقیقه ۹۰ بقا خود در لیگ های برتر و آزادگان را جشن گرفتند، نفت آبادان تا هفته های پایانی خطر سقوط را بیخ گوشش احساس می کرد، تیم ریشه دار استقلال اهواز به دلیل بی تدبیری به لیگ دسته سوم سقوط کرد و دیدار فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش که در اهواز برگزار شده بود با حواشی زیادی که هنوز هم نقل محافل فوتبالی است به پایان رسید.

حال سوالی که مطرح می شود این است که فوتبالدوستان جنوبی با چنین کارنامه ای، آیا می توانند با وعده های نفر اول ورزش استان آرام بگیرند یا خیر؟