۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

رمز گشایی از روزه سکوت صنیعی فر!

با آغاز زمان نقل و انتقالات لیگ نوزدهم تیم های مختلف به دنبال جذب بازیکنان مد نظر مربیان خود هستند ولی با این وجود هیچ خبری از تنها تیم لیگ برتری شمال کشور به بیرون مخابره نمی شود.
کد خبر: ۹۷۹۱۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ لیگ هجدهم برای قائمشهری ها با کش و قوس های فراوان، جنجال ها و رخ به رخ شدن های مربیان وقت نساجی با مالک این باشگاه و سکوت مسئولین استانی نسبت به اتهاماتی از قبیل تبانی و فساد که مطهری، مربی نساجی به صنیعی فر زده بود به پایان رسید ولی این همه ماجرا نبود، به طوری که کارشکنی در امر فروش بلیت های مسابقه و عدم شفافیت در نحوه ورود تماشاگران به استادیوم شهید وطنی که گویا در اختیار مدیران باشگاه هم نبوده موجب شد تا بیم دلسری مالکان نساجی در تیمداری پرررنگ تر شود.

اما با این وجود باز هم صنیعی فر با اصرار خود و همکارانش سعی در برگزاری نشستی با حضور مسوولین سیاسی - ورزشی استان داشت تا بتواند مسائل و حرفهایش را مطرح کند تا شاید این بحران را به کمک مدیران استان بر طرف سازد ولی هنوز کسی از مفاد این نشست چیزی نمی داند و همگان تنها به یک تیتر در رسانه ها به نقل از استاندار مازندران اکتفا کرده اند که در پایان این نشست گفت: جلسه عالی بود و مالکان با قدرت ادامه میدهند.

صحبت های استاندار در پایان جلسه که با ضیافت افطاری تهران همراه شده بود و حضور رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر در یک قاب موجب شد تا هواداران به روزهای آینده خوشبین شوند.
 اما از همان روز سکوت رسانه ای از سوی باشگاه نشینان و مسوولین سیاسی - ورزشی حاضر در جلسه موجب شد تا هر رزوه گمانه زنی ها بیشتر شود، تا آنجا که هجمه ها علیه صنیعی فر آغاز و از قول او مصاحبه ها منتشر و از وقت های ۴۸ ساعته و امروز و فردا صحبت شد ولی در این میان مالک نساجی نه انها را تایید کرد و نه تکذیب و تنها ترجیح داد همچنان سکوت کند.

تمام اینها در حالی است که طی چند روز اخیر کانال و گروه های هواداری منتسب به باشگاه نساجی بدون توجه به ادعای حدادیان که خود را مالک ۴۰ درصد باشگاه می دانست و می داند تنها به صنیعی فر تاخته و اصحاب رسانه نزدیک به دیگر حاضرین در جلسه نیز به خوبی خوراک این اتهامات را با خبرهایی که موجب نگرانی بیش از پیش هواداران شود، تامین می کنند ولی نکته حائز اهمیت و عجیب این ماجرا ادامه سکوت مالک اصلی باشگاه است که گویا حداقل دوست ندارد بیش از این موجب نگرانی هواداران تیم تحت تملکش شود.

در این میان سوالاتی ذهن هواداران نساجی را درگیر کرده که پاسخ آن می تواند کلید گمشده تمام اتفاقات روزهای اخیر باشد که در زیر به نمونه هایی از آن اشاره می شود.


*در جلسه برگزار شده مالکان باشگاه از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران چه درخواستی داشته اند؟

*آیا توافقات محقق شده بود که استاندار جلسه را بسیار عالی توصیف کرد؟

*چرا پیمانکار پروژه استادیوم شهید وطنی با گذشت بیش از ۱۲ ماه از استارت و ۲۰ روز از آخرین قول نماینده و استاندار به مردم باز هم کارش را آغاز نمی کند؟

*چرا رضا حدادیان که خود را مالک ۴۰ درصد از سهام باشگاه می داند طی مصاحبه ای موضع مشخص خود را اعلام نمی کند و تنها برخی از نزدیکانش از خداحافظی وی با باشگاه سخن می گویند؟

اینها سوالاتی است که ذهن هواداران نساجی را مشغول کرده و از برادران حسین زادگان و رضا حدادیان به عنوان هم استانی های خود انتظار دارند تا پاسخ روشنی برای آن داشته باشند.
ترند های روز