۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
واکنش دبیر هیئت فوتبال البرز به اظهارات مدیرعامل گل ریحان؛

حشمتی : خروج گل ریحان از استان البرز امکان پذیر نیست

دبیر هیئت فوتبال استان البرز گفت: هیئت فوتبال همکاری لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات به میزبانی تیم گل ریحان داشته است.
کد خبر: ۹۷۹۲۲
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از پایگاه خبری ۹۰ البرز ؛ محمد حشمتی دبیر هیئت فوتبال استان البرز در واکنش به شایعه مطرح شده در ارتباط با خروج باشگاه گل ریحان از استان البرز و انتقاد مدیر عامل این باشگاه گفت : طبق ماده پنج امکان خروج این باشگاه از استان نیست و این تیم برای البرز است و باید فعالیت های خود را در استان البرز ادامه دهد.

وی ادامه داد : برخلاف ادعای مدیرعامل گل ریحان ،این هیئت همکاری لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات به میزبانی تیم گل ریحان داشته است و در تمامی مسابقات نظم خوبی در ورزشگاه انقلاب کرج شاهد بودیم و هزینه ای که از این باشگاه برای بازی های خانگی دریافت می شد جهت پوشش رسانه ای این بازی از طریق صدا و سیما ، هزینه اجاره زمین و پرداخت آن به اداره کل ورزش و جوانان ، هتل و اقامت داوران ، پرداخت هزینه جهت امنیت در برگزاری مسابقه به عوامل ذیربط ، پزشک ، آمبولانس، عوامل اجرایی و سایر مراتب وابسته بوده است.

حشمتی در پایان گفت : هیئت فوتبال در طول فصل هیچ دخالتی در انتخاب بازیکن و سرمربی نداشته و باشگاه تصمیم نهایی را در این ارتباط اتخاذ کرده است.