۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

اعلام زمان شروع لیگ برتر امید و جوانان

جلسه هم اندیشی برگزاری مسابقات لیگ برتر امید و جوانان با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۰۶۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ جلسه هم اندیشی و هماهنگی مسابقات لیگ برتر امید و جوانان فصل ۹۹-۹۸ با حضور نمایندگان، مدیران باشگاه های شرکت کننده و مدیران و مسئولان مسابقات پایه در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

 در این جلسه، بررسی و عملکرد مسابقات فصل قبل و همچنین نحوه برگزاری مسابقات در فصل آتی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که واحد مسابقات پایه سازمان لیگ پیشنهاد نموده که نحوه برگزاری مسابقات با توجه به شرایط مالی و اقتصادی باشگاه ها و به منظور برگزاری مناسب و با کیفیت، تغییراتی در آن به وجود آید تا باشگاه ها بتوانند هزینه های مربوطه را تامین کنند ، مسابقات با کیفیت تداوم داشته باشد و تعداد بازی هایی که بازیکنان برای یک فصل باید در آن شرکت کنند نیز رعایت شود.

به این منظور مسابقات لیگ برتر ، امید و جوانان طبق روال قبل در یک گروه ۱۲ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و باشگاه ها نیز موظفند تا روز پایانی مسابقات در بازی ها حاضر باشند.

در این جلسه که با حضور اعضای کمیته جوانان برگزار شد با توجه به اردوها و مسابقات تیم های ملی در رده امید و جوانان از باشگاه ها درخواست شد که با توجه به شرایط آتی این دوره سنی ، تعامل بیشتر داشته و در مقابل باشگاه ها نیز خواهان توجه بیشتری از سوی مربیان و استعداد یابان تیم های ملی به این مسابقات شدند.

همچنین باشگاه ها با توجه به حضور بازیکنان با تجربه و جوان در تیم ها خواهان حضور داوران و ناظران با تجربه جهت حضور در مسابقات شدند. 

واحد مسابقات پایه سازمان لیگ نیز در این جلسه اعلام کرد زمان شروع لیگ برتر امید و جوانان اوایل مرداد در نظر گرفته که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه جنوب کشورمان و مجهز نبودن استادیوم ها به نور کافی و عدم امادگی لازم باشگاه ها در خصوص جذب بازیکن زمان آن به اواخر مرداد موکول گردید که در صورت مهیا نمودن شرایط و برطرف نمودن مشکلات برگزار خواهد شد.
ترند های روز