۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

اطلاعیه باشگاه استقلال ملاثانی جهت انجام فرآیند تست گیری

باشگاه استقلال ملاثانی با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی را در خصوص فرآیند تست گیری تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه ارائه داد.
کد خبر: ۹۸۰۸۳
به گزارش"دی اسپورت" ، در راستای برقراری سیاست بومی گرایی و شکوفایی استعدادهای برتر داخل استان و خارج استان خوزستان ، باشگاه استقلال ملاثانی با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی را در خصوص فرآیند تست گیری تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه ارائه داد.

بر اساس این گزارش، ضمن یاد آوری برگزاری مرحله اول فرآیند تست گیری در تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ خردادماه که با حضور ۱۰۰ بازیکن برگزار شد با صلاحدید کادرفنی فقط ۵ نفر انتخاب و به مرحله دوم تست گیری راه یافتند.

مرحله دوم فرآیند تست گیری روز شنبه مورخه ۱ تیر لغایت روز سه شنبه ۴ تیرماه با شرکت ۱۰۰ بازیکن بومی و حضور ۵ بازیکن انتخابی از مرحله اول انجام خواهد شد و در این مرحله تعدادی از بازیکنان با صلاحدید کادرفنی برگزیده و به مرحله سوم راه خواهند یافت.

شایان ذکر است پس از پایان مرحله دوم ، فرآیند مرحله سوم تست گیری با حضور بازیکنان غیر بومی از تاریخ ۸ تیر تا ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد.

توجه داشته باشید با توجه به حاکم بودن گرمای شدید در استان خوزستان ساعت برگزاری مرحله دوم و سوم فرآیند تست گیری از ساعت ۱۸ در استادیوم شهدای ملاثانی انجام خواهد شد.

خبرنگار : کریم عزیزنژاد