۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

مدیر عامل سابق استقلال خوزستان به این تیم باز می‌گردد

گزینه نهایی و جدی مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان مشخص شد.
نویسنده : خبرنگار : کریم عزیزنژاد
کد خبر: ۹۸۱۶۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ پنج فصل پیش بود که تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت عبدالمجید باقری نیا و مدیرعاملی فاضل بختیاری در رقابت های لیگ یک موفق شد جواز حضور در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را کسب کند.

آبی های خوزستان پس از حضور دو فصل با همان مدیریتی در رقابت های لیگ برتر دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با شکست تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز جشن قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ برتر را برپا کنند‌.

حال پس از حدود پنج فصل تیم استقلال خوزستان فصل گذشته با رو به رو شدن با مسائل و مشکلات مالی و سوء مدیریت ها با قرار گرفتن در قعر جدول به رقابت های لیگ آزادگان سقوط کرد تا بدین ترتیب قهرمان لیگ پانزدهم باشگاه های کشور فصل پیش رو را در رقابت های لیگ یک به میدان برود.

در این بین شنیده می شود با نظر به سقوط این تیم در زمان مدیرعاملی محمد رحیمی که جوان ترین و کم تجربه ترین مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری و یکی شناخته می شود مدیران شرکت گروه ملی ایران قصد دارند با توجه به کارنامه درخشان فاضل بختیاری مدیرعامل سابق خود که با این تیم سابقه صعود به لیگ یک و قهرمانی در لیگ برتر را دارد بار دیگر سکان مدیریتی این باشگاه را به وی بسپارند.

خبرنگار : کریم عزیزنژاد