۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳

مدیرعامل فولاد : کولیبالی تخلف کرده باشد باید پاسخگو باشد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت : ما با موسی کولیبالی در اردوی شهرکرد قرارداد امضاء کرده بودیم او از ما درخواست کرد برای اینکه مبلغ قراردادش را از باشگاه نفت مسجدسلیمان بگیرد عقد قراردادش با فولاد رسانه ای نشود.
کد خبر: ۹۸۲۹۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ پس از ماجرای به وجود آمده درخصوص امضای قرارداد موسی کولیبالی با باشگاه فولاد خوزستان و ادعای باشگاه نفت مسجدسلیمان که این بازیکن با آنها به تازگی قرارداد امضا کرده و بخشی از مطالبات خودش را گرفته، حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد در این خصوص گفت : قرارداد موسی کولیبالی سه روز پیش در شهرکرد به امضا رسید. باشگاه برای این بازیکن بلیت تهیه کرد تا با حضور در شهرکرد با وی مذاکره داشته باشیم که در نهایت کار به توافق و امضای قرارداد رسید. 

وی ادامه داد : درخصوص ادعای باشگاه نفت مسجدسلیمان باید بگویم که چرا آنها در حالی که 2 ماه است لیگ تمام شده است با او قرارداد امضا نکردند. در همین زمینه باشگاه فولاد طبق اعلام نیاز سرمربی تیم با موسی کولیبالی وارد مذاکره شد و اقدام به جذب وی کردیم. 
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: با توجه به هم استانی بودن نفت مسجدسلیمان و فولاد پیش از امضای قرارداد به کولیبالی اعلام کردیم که به خاطر این موضوع اولویت قرارداد با نفت است که این بازیکن اعلام کرد اگر با او قراردادی هم امضا نکنیم به این تیم بازنخواهم گشت چون برخورد خوبی با من نکردند. دلیل کولیبالی هم این بود که چون باشگاه نفت مسجدسلیمان پول او را نداده و به تعهدات مالی اش خوب عمل نکرده قصد حضور دوباره در این تیم را ندارد. 

حبیب رضایی در پاسخ به این سوال که چرا سه روز پیش قرارداد بسته شد اما امروز آن را اعلام کردند، گفت : وقتی قرارداد را با کولیبالی به امضا رساندیم این بازیکن از ما خواهش کرد که آن را رسانه ای نکنیم تا برای دریافت مطالباتش از فولاد به مشکل نخورد. قرارداد سه روز پیش امضا شده بود و ما امروز با گرفتن عکس آن را رسما اعلام کردیم. 

وی ادامه داد : در هنگام قرارداد چندین بار از موسی کولیبالی پرسیدیم که با باشگاه نفت مسجد سلیمان قراردادی ندارد و او تاکید کرد که هیچ مشکلی نیست و سپس با او امضا کردیم. حالا اگر این بازیکن خطایی مرتکب شده و بعد از قرارداد با فولاد که مستندات آن کاملا موجود است با باشگاه نفت هم برای گرفتن مطالباتش قرارداد امضا کرده این بازیکن تخلف داشته و باید جوابگو باشد. حتی کولیبالی به ما گفت اگر نفت مسجدسلیمان قراردادی با من دارد آن را رو کند. 

مدیرعامل فولاد در واکنش به انتشار عکس های امضای قرارداد کولیبالی با نفت مسجدسلیمان توسط باشگاه سابقش گفت : همان طور که اعلام شد کولیبالی به ما گفت که هیچ قراردادی امضا نکرده و حالا اگر این اتفاق افتاده است باید خودش پاسخگو باشد. قطعا اگر تخلفی صورت گرفته باشد، بخش حقوقی باشگاه فولاد هم این ماجرا را کاملا پیگیری خواهد کرد و اجازه نمی دهیم حق نفت مسجدسلیمان به عنوان تیم هم استانی ضایع شود.