۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
با ورود دو سرمایه گذار جوان؛

امتیاز خونه به خونه در بابل ماندگار شد / حسن زاده به جلسه نرفت!

دو تن از سرمایه گذاران جوان بابلی برای خرید امتیاز تیم فوتبال خونه به خونه به توافق نهایی رسیدند.
کد خبر: ۹۸۵۲۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ هفته پیش بود که قاسم حسن زاده با توافق نهایی با مسئولان استان خراسان شمالی امتیاز تیم خونه به خونه بابل را به این استان واگذار و این موضوع برای اولین بار از طریق سایت دی اسپورت رسانه ای و پس از یک هفته خبر آن از رسانه رسمی باشگاه خونه به خونه به صورت علنی اعلام شد.

پس از رسانه ای شدن این موضوع هواداران و مردم بابل با تجمع اعتراض آمیزی خود جلوی فرمانداری و دست به دامن شدن امام جمعه بابل خواستار حفظ سهمیه لیگ یک در استان مازندران و شهر بابل شدند و کمیسیون ماده پنج اداره ورزش و جوانان استان مازندران نیز مخالفت خود را از انتقال امتیاز باشگاه بابلی اعلام کرد.

پس از این مسائل استاندار مازندران و فرماندار بابل تلاش های زیادی را برای جذب اسپانسر انجام دادند تا اینکه دو جوان سرمایه گذار بابلی وارد گود شده و خواهان خرید امتیاز تیم فوتبال خونه به خونه شدند.

با ورود این سرمایه گذاران جلسات متعددی بین آنها و مسئولان استانی برگزار شد تا اینکه صبح امروز پس از برگزاری جلسه نهایی طرفین جهت حفظ امتیاز لیگ یک در استان با سرمایه گذاری دو جوان بومی به توافق نهایی رسیدند و قرار شد قرارداد رسمی برای انتقال امتیاز صبح فردا در دفتر استانداری استان مازندران به امضاء برسد.

اما چیزی که در این بین عجیب به نظر می رسد عدم حضور مالک باشگاه خونه به خونه به عنوان طرف اصلی معامله در این جلسات می باشد که گویا تمایلی برای انتقال امتیاز به این جوان بابلی را ندارد.

با این حال باید منتظر ماند و دید سرانجام تلاش ها و جلسات برگزار شده به کجا خواهد انجامید و آیا سهمیه خونه به خونه در نهایت در استان مازندران و شهر بابل حفظ خواهد شد یا خیر.