۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

حسین‌زادگان : انتقال امتیاز خونه‌به‌خونه از اختیارات اداره ورزش و جوانان است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران گفت: چیزی برمبنای موافقت تاج برای این انتقال ندیدم. مازندران توانایی این را دارد که تیم را در استان خودش نگه دارد.
کد خبر: ۹۸۷۰۶
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از خبرگزاری فارس، در روزهای ابتدایی ماه تیر، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران از مخالفت این اداره با انتقال خونه‌به‎خونه به خراسان شمالی خبر داد.

پس از این اظهارات حسین زادگان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای که چندروز قبل به میزبانی استاندار استان خراسان شمالی برگزار شد، به صورت تلویحی نظر موافق فدراسیون فوتبال با انتقال امتیاز خونه به خونه بابل به خراسان شمالی را اعلام کرد.

حسین‌زادگان در مورد اینکه آیا نظر اداره ورزش و جوانان مازندران عوض شده است،گفت : تصمیم ما عوض نشده است. رئیس فدراسیون فوتبال در بجنورد به این مسأله اشاره کرد که موافق خرید و فروش امتیاز باشگاه نیست و فقط گفت که حسن‌زاده نمی‌تواند تیم‌داری کند. من چیزی برمبنای موافقت تاج برای این انتقال در آن مصاحبه ندیدم.

وی در ادامه عنوان کرد: آخرین نظر ما بر اساس کمیسیون ماده 5 است که صریحاً با انتقال امتیاز خونه به خونه به خراسان شمالی مخالفت کرده و مقامات استان ما هم همین نظر را دارند. 

حسین‌زادگان در خصوص اینکه مهدی تاج در مصاحبه خودش در بجنورد اعلام کرد، مالک خونه به خونه نمی‌تواند تیم‌داری کند و نظر ما این است که امتیاز این باشگاه به خراسان شمالی منتقل شود، گفت: ایشان نظر خودشان را گفتند، من در مصاحبه ایشان چیزی ندیدم که با این مسأله موافقت کرده باشد و بعید می‌دانم این‌طور باشد. معتقدم تاج نگفته با انتقال امتیاز خونه به خونه موافقیم چون او توجیه است و می‌داند که این مسأله از اختیارات کمیسیون ماده 5 و اداره کل ورزش و جوانان است. 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران در پاسخ به این سؤال که آیا اداره ورزش و جوانان مازندران مخالفت خودش را با این مسأله به صورت رسمی اعلام کرده، گفت: بله ما مخالفت خودمان را به هیأت فوتبال دادیم و آنها هم این موضوع را به مالک باشگاه منتقل کردند و به این ترتیب با تقاضای فروش و انتقال امتیاز تیم خونه به خونه مخالفت کردیم و این مفهومش این است که تیم نمی‌تواند به خارج از بابل برود. 

وی در ادامه افزود : این مسأله از اختیارات اداره ورزش و جوانان است. بنده از صحبت‌های مهدی تاج این برداشت را نداشتم که با انتقال امتیاز موافقت کرده، ایشان فقط گفتند که مالک خونه به خونه نمی‌خواهد تیم‌داری کند و اعلام کردند اگر این اتفاق در خراسان شمالی بیفتد اتفاق خوبی است!

حسین‌زادگان در پایان افزود: باز هم تأکید می‌کنم که ما مخالف این انتقال هستیم چون این تیم یک وضعیت اجتماعی دارد و ما بر اساس منطق صحبت می‌کنیم، تیمخونه به خونه باید در استان مازندران بماند، مازندران توانایی این را دارد که تیم را در استان خودش نگه دارد.