۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

بازاج : فصل بسیار خوبی در همدان و تیم پاس داشتم

بازیکن فصل گذشته پاس همدان گفت : احتمال دارد فصل آینده در یک تیم نظامی فعالیت داشته باشم.
کد خبر: ۹۸۸۱۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ محمدرضا بازاج مدافع سابق تیم ملی نوجوانان ایران که سابقه حضور در جام جهانی نوجوانان را دارد بعد از حضور در تیم های پدیده ، سیاه جامگان و راه آهن این فصل در همدان عملکرد خوبی داشت و موفق شد در تیم منتخب فصل حاضر باشد.

مدافع سابق تیم ملی نوجوانان در‌ گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دی اسپورت در مورد شرایط خود و سایر مسائل فوتبالی صحبت کرد.

وی در خصوص حضور در تیم پاس و لیگ دو گفت : بعد از پایان نیم فصل اول اردوی خیلی خوبی در اصفهان داشتیم و با برنامه ریزی مناسب کادرفنی در نیم فصل دوم توانستیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و تا هفته پایانی در بین تیم‌های مدعی باشیم مردم همدان نیز روز به روز حمایت بیشتری از ما داشتند و بابت این حمایت همه جانبه از آنها تشکر می‌کنم در پایان لیگ بد شانس بودیم و با اینکه بازی‌های خوب و با کیفیتی داشتیم به خاطر تفاضل گل از صعود به لیگ یک باز ماندیم.

وی افزود : شرایط بسیار خوب و بهترین امکانات از قبیل هتل ، تمرینات و امکانات مطلوب را در همدان داشتیم و در کنار آنها پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان کمک بزرگی از لحاظ روحی و روانی به تیم کرد برای همین از زحمات آقایان حاج بابایی نماینده مردم همدان در مجلس ، جهانگیری استاندار همدان ، صوفی رئیس هیات فوتبال استان و آقای مظهری مدیریت تیم تشکر میکنم که شرایط بسیار خوبی برای تیم پاس ایجاد کردند.

بازاج در خصوص حضور احمد جمشیدیان در پاس همدان گفت : احمد جمشیدیان در داخل و خارج زمین از هیج تلاشی برای موفقیت پاس دریغ نکرد و تاثیر زیادی در نتایج تیم پاس و زندگی فوتبالی من داشت که همین جا از آقای جمشیدیان و تمام دوستانی که برای موفقیت تیم پاس تلاش کردند تشکر می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پاس در خصوص حضورش در تیم منتخب فصل گفت :
خوشحالم که در پایان فصل در نظرسنجی سایت دی اسپورت که به عنوان قدیمی‌ترین و یکی از بهترین سایت های مرجع لیگ‌های یک ،دو و سه می‌باشد حضور دارم این موفقیت ارزشمند را مدیون اعتماد کادرفنی و همبازی‌های خوبم در تیم پاس هستم.
اعتماد کادرفنی به فوتبال من کمک زیادی کرد و امسال تیم همدل و یکدستی داشتیم مردم همدان لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشند شنیدم صحبت‌هایی صورت گرفته تا امتیاز یک‌ تیم در لیگ یک به‌ همدان منتقل شود که قطعا اتفاق خوبی برای مردم فوتبال دوست همدان خواهد بود.

بازاج در خصوص شرایط خود در فصل آینده گفت : یک فصل دیگر با تیم پاس قرارداد دارم این فصل یک‌ فصل خوب ، بدون حاشیه و بدون مصدومیت داشتم و‌ از فصل فوتبالی که پشت سر گذاشتم رضایت دارم و حسرت می‌خورم که در روز آخر کم شانس بودیم و نتوانستیم به لیگ یک صعود کنیم.

بازاج ادامه داد : شاید فصل آینده برای انجام ‌خدمت سربازی در یک‌ تیم نظامی حضور داشته باشم.
ترند های روز