۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

محصص : نتیجه مهم نیست/ مجیدی و ویلموتس راضی بودند

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال امید و بزرگسالان در شرایطی برگزار شد که کادر فنی هر دو تیم بدون شک به شناخت خوبی از بازیکنان خود رسیدند.
کد خبر: ۹۹۱۰۳
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: در بازی دیروز بازیکنان بسیار خوب بودند. مسابقه تدارکاتی روز گذشته برای انتخاب امیدها در آینده و برنامه مدونی که ویلموتس دارد، روز خوبی بود چرا که هر دو تیم با انگیزه بالایی مقابل هم قرار گرفتند و سعی  می کردند عملکردی بالای 100 درصد داشته باشند.

وی ادامه داد: نتیجه بازی دیروز اصلا مهم نیست.معتقدم کادر فنی هر دو تیم این فرصت را داشتند که با بازیکنانی جوانتر از گروه اصلی خود  به میدان آمده و مسابقه دهند. فکر می کنم سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید در پایان بازی بسیار راضی بودند چرا که ذخیره های تیمشان نیز نمایش خوبی داشته و این امر به روند رشد هر دو تیم کمک بسزایی می کند.کادر دو تیم از بازیکنان تازه دعوت شده شناخت خوبی به دست آوردند.

رئیس کمیته فنی و توسعه در پایان افزود: بازیهای دوستانه  مهمتر از  ده ها تمرین است و اهمیت ویژه ای دارد  چرا که ساختار تیم را مشخص می کند.ویلموتس و مجیدی اکنون وارد مرحله ای شدند که در بخش ساختار تیمی باید با دقت و تمرکز برنامه ریزی کنند. انتخاب بازیکنان، تمرین، بازی دوستانه و در نهایت انتخاب نهایی ملی پوشان مهمترین موضوعی است که ساختار تیمی را تشکیل می دهند. این بازی دوستانه است که باعث می شود تا انتخاب بازیکنان به درستی صورت گیرد.