۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

علاقه جالب توجه مدیران قشقایی به مربیان استقلالی!

با توجه به همکاری مدیران باشگاه قشقایی در فصل اخیر و پیش رو با مربیان استقلالی می توان گفت مدیران این باشگاه علاقه جالبی به مربیان استقلالی دارند.
کد خبر: ۹۹۱۱۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ باشگاه قشقایی شیراز فصل گذشته با خرید امتیاز تیم برق جدید فارس در رقابت های لیگ آزادگان شرکت کرد. 

مدیران باشگاه قشقایی ابتدای فصل گذشته کارشان را با مهرداد شکاری در لیگ استارت زدند اما این تیم با وی در دو بازی ابتدایی فصل نتایج چندان قابل قبولی را بدست نیاورد و فقط از دو بازی یک امتیاز کسب کرد از سوی دیگر بی میلی مدیران این باشگاه سبب شد تا آنها با شکاری خیلی زود قطع همکاری کنند.

پس از قطع همکاری با مهرداد شکاری مدیران باشگاه شیرازی دست به تغییر زدند و ابراهیم طالبی مربی اسبق استقلال را جایگزین وی کرده و هدایت تیم قشقایی را به وی سپردند که طالبی در گام اول که در هفته سوم مسابقات بود موفق به کسب برد برابر تیم سرخپوشان پاکدشت شد.

طالبی نیز در مدت کوتاهی که در شیراز بود تیمی را ساخت که از آن در ادامه مسابقات به عنوان مدعی یاد شد اما او نیز به دلیل به وجود آمدن مشکلاتی که گریبانگیرش شد از جمع شیرازی ها جدا شد.

با وجود گذشت یک فصل از حضور و سرمربیگری بازیکن سابق استقلال در تیم قشقایی مدیران این باشگاه در فصل پیش رو نیز به دنبال یک مربی استقلالی دیگر رفته و غلامرضا عنایتی را به عنوان سرمربی تیمشان انتخاب کردند. 

اکنون عنایتی قشقایی را برای فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول آماده می کند‌ و با توجه به علاقه و همکاری مدیران این تیم شیرازی به مربیان استقلالی به نظر می رسد عنایتی با آرامش خاطر خاصی به کار خود در این تیم ادامه دهد.