۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

سامری : امتیاز اروند به هیچ تیمی واگذار نشده است

مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر خبر واگذاری امتیاز لیگ یکی این باشگاه را به باشگاه داماش گیلان قویا تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۹۴۴۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ امیر سامری مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر در خصوص شایعاتی مبنی بر واگذاری امتیاز لیگ یکی این باشگاه، به باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : حدود یک ماه پیش با مسئولان باشگاه داماش گیلان مذاکراتی را انجام دادیم و پس از انجام مذاکرات به توافقاتی نیز دست یافتیم.

سامری ادامه داد : طبق قراردادی که بین ما و مسئولان باشگاه داماش منعقد شد آنها متعهد شدند تا تاریخ ۳ مرداد به تعهدات شان عمل کنند اما علاوه بر اینکه به تعهدات شان عمل نکردند بلکه ما از هیچ تیمی از جمله داماش هیچ دریافتی نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر گفت : در قرارداد و توافق نامه ای که بین طرفین تنظیم شده بود بندی وجود داشت مبنی بر اینکه اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل نکند معامله فسخ خواهد شد با این حال با توجه به عدم عمل به تعهدات از سوی مسئولان باشگاه داماش تا تاریخ ۳ مردادماه و نظر به وجود بند مشروط در قرارداد طرفین این معامله فسخ شده و از درجه اعتبار ساقط شده است.

سامری با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته با توجه به عدم انجام تعهدات بایستی باشگاه داماش مبلغی را به عنوان خسارت پرداخت کند گفت : طبق توافقات اوليه مبلغ ١ ميليارد و ٥٠٠ هزار تومان بابت عدم عمل به تعهدات از باشگاه داماش مطالبه خواهيم كرد.

سامری بیان کرد : شایعاتی وجود دارد که ما تیم را برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم می بندیم اما چنین شایعاتی صحت ندارد و ما تیم را برای شرکت قدرتمند در فصل جدید لیگ یک مهیا می کنیم.

مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر در پایان گفت : اگر انتشار شایعات انتقال امتیاز از سوی باشگاه داماش یا هر تیم دیگری ادامه داشته باشد این مسئله را از طریق کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی پیگیری خواهیم کرد.