۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

خیری : هدف نیروی زمینی خلق شگفتی و صعود به لیگ برتر است

مدافع تیم فوتبال نیروی زمینی گفت : هدف تیم فوتبال نیروی زمینی در فصل جدید لیگ یک حفظ سهمیه نیست چرا که هدف گذاری ما کسب سه رده اول جدول و حتی صعود به لیگ برتر است.
کد خبر: ۹۹۴۶۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ حسین خیری در خصوص هدف گذاری تیم فوتبال نیروی زمینی جهت شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ یک در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : اینکه گفته شود هدف تیم نیروی زمینی در فصل جدید لیگ یک بقا در لیگ است چنین چیزی صحت ندارد چرا که مطمئن باشید تیم نیروی زمینی حرف های زیادی را برای گفتن خواهد داشت.

خیری با بیان اینکه به فکر کسب رده های بالاتر در جدول هستیم ادامه داد : ما بدنبال کسب رده تک رقمی نیستیم چرا که هدف گذاری ما کسب رده های اول تا سوم و حتی صعود به لیگ برتر است.

مدافع تیم فوتبال نیروی زمینی در پاسخ به این پرسش که آیا نبود ورزشگاه مناسب و هوادار مشکلی را برای این تیم ایجاد نمی کند گفت : اتفافا بی سر و صدا کار کردن خوب است چرا که فصل پیش در لیگ دو بسیاری از تیم ها هزینه های زیادی کردند اما در نهایت یا صعود نکردند یا به لیگ سه سقوط کردند و به نظرم بی سر و صدا کار کردن می تواند خیلی به نفع ما باشد چرا که فشار از جانب هوادار به ما وارد نمی شود‌.

او بیان کرد : دوست داشتم با شکست تیم شاهین شهرداری بوشهر به فینال جام شهدا صعود کنیم و در بازی فینال با تیم پرسپولیس رو به رو شویم اما این موضوع تحقق نیافت.

خیری در خصوص اینکه چه حسی نسبت به همکاری با مربی جوانی مثل امید روانخواه دارد گفت : اگر بخواهم جواب شما را در یک جمله بیان کنم باید بگویم کار با ایشان عالی است. آقای روانخواه هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی قابلیت های بیشتری دارند.

وی در پایان در خصوص اینکه بود یا نبود سیستم VAR چه مزایا و معایبی دارد گفت : قطعا استفاده از این تکنولوژی در فوتبال ما خوب است چرا که به پیشرفت فوتبال مخصوصا به داوری ما کمک شایانی می کند اما در حال حاضر زیرساخت مناسبی در کشور ما برای استفاده از این سیستم وجود ندارد.
ترند های روز