۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳

مدیر رسانه اس خوزستان : شک‌ نکنید هدف مان صعود است

مدیررسانه تیم فوتبال استقلال خوزستان با رضایت بخش خواندن عملکرد این تیم در نقل و انتقالات پیش فصل تاکید کرد که هدف تیم استقلال خوزستان در فصل جدید لیگ یک صعود و بازگشت مجدد به لیگ برتر خواهد بود.
کد خبر: ۹۹۴۸۵
مدیر رسانه استقلال خوزستان : شک‌ نکنید هدف مان صعود به لیگ برتر است
به گزارش"دی اسپورت"؛ علیمراد سالاری مدیر رسانه تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص روند آماده سازی این تیم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : تیم ما تا بدین لحظه دو اردوی تدارکاتی را در شهرهای شهرکرد و تهران برپا کرده است. اولین اردوی ما اردوی ۱۰ روزه شهرکرد از ۱۹ تیر تا ۲۹ تیرماه بود که برگزار شد. در این اردو دو دیدار تدارکاتی با تیم های نیروی زمینی و آرمان گهرسیرجان انجام دادیم.

سالاری ادامه داد : پس از اتمام اردوی شهرکرد دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و از چهارشنبه هفته گذشته دومین اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کردیم که تا جمعه ۱۱ مردادماه ادامه خواهد داشت.

مدیر رسانه استقلال خوزستان در خصوص اینکه با چه تیم هایی در اردوی تهران بازی دوستانه انجام داده یا خواهند داد گفت : روز پنجشنبه هفته گذشته یک بازی برابر سرخپوشان پاکدشت داشتیم که این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم‌. روز شنبه هفته جاری به مصاف مس رفسنجان رفتیم که در این بازی به تساوی یک بر یک دست یافتیم و امروز نیز برابر تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم صف آرایی کردیم که در این بازی نیز به تساوی یک بر یک رضایت دادیم قرار است احتمالا روز پنجشنبه نیز به مصاف تیم لیگ برتری نساجی مازندران برویم.

علیمراد در خصوص هدف گذاری و برنامه تیم استقلال خوزستان جهت شرکت در رقابت های فصل جدید لیگ یک گفت : همامطور که در جریان هستید مدیریت باشگاه استقلال تغییر یافت و آقای فاضل بختیاری به مدیرعاملی باشگاه انتخاب و منصوب شدند که ایشان در سال ۹۰ با خرید امتیاز این تیم با مدیریت قوی و برنامه ریزی مدون تیم را به رقابت لیگ برتر باشگاه های کشور رساندند.

او ادامه داد : شک نکنید که در فصل جدید لیگ یک هدف ما صعود به لیگ برتر خواهد بود و در فصل پیش به خاطر مشکلاتی چون کسر ۶ امتیاز برای ما پیش آمد باعث شد که تیم ما وارد حاشیه شده و از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی نباشد تا در نهایت به لیگ یک سقوط کند وگرنه از لحاظ مالی هیچ مشکلی نداشتیم چرا که کلیه بازیکنان حدود ۷۵ درصد از مبالغ قراردادهای خود را دریافت کردند.

وی افزود : در فصل پیش رو نیز بالغ بر ۹۵ درصد شاکله تیم ما را بازیکنان استقلتل خوزستانی تشکیل می دهند و ۵ درصد مابقی را بازیکنان غیر بومی هستند که از فصل گذشته با ما قرارداد دارند با این وجود امیدوارم که مجدد به لیگ برتر بازگردیم.

مدیر رسانه استقلال خوزستان در خصوص اینکه مسئولان باشگاه چه میزان از نقل و انتقالات تیم راضی هستند بیان کرد : خدا را شکر عملکردمان در نقل و انتقالات خوب بود و آن بازیکنانی که مدنظر سرمربی تیم بود جذب کردیم.

علیمراد در پاسخ به این پرسش که آیا نحوه قرعه کشی تاثیری در نتایج تیم ها خواهد داشت گفت : فکر نکنم تاثیر بسزایی داشته باشد چرا که در هر حال باید با ۱۷ تیم به طور رفت و برگشت بازی کنیم.

وی اضافه کرد : سابقه حضور در لیگ آزادگان را داریم و می دانیم که بازی های لیگ یک به مراتب سخت تر از لیگ برتر است.
ترند های روز