۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
عملکردمان در نقل و انتقالات رضایت بخش بوده است؛

سیف الله پور : هدف فجر قهرمانی و صعود به لیگ برتر است

معاون باشگاه فجرشهیدسپاسی شیراز وضعیت تیم فجر را پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک آزادگان را مطلوب و رضایت بخش توصیف کرد.
کد خبر: ۹۹۵۳۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ ایزد سیف الله پور معاون ورزشی باشگاه فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیم فجر اظهار داشت : تیم فجر شهیدسپاسی شیراز یکی از تیم های ریشه دار فوتبال کشورمان محسوب می شود که برای فصل پیش رو نیز قرارداد سرمربی خود را تمدید و شاکله اصلی تیم فصل گذشته را حفظ کرد و در این بین بازیکنان جدیدی را با نظر داوود مهابادی سرمربی تیم به خدمت گرفته است.

سیف الله پور افزود : نزدیک به ۱ ماه و نیم است که تمرینات تیم به شکل منظم آغاز شده که جهت آماده سازی بیشتر و قرار گرفتن در شرایط مسابقه با تصمیم باشگاه تورنمنتی را به میزبانی خودمان و به نام شهدای استان فارس با حضور تیم های گل گهرسیرجان ، شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی برگزار کردیم که در این تورنمنت بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم که امیدوارم ارائه روند بازی های خوب و تماشاگر پسند در فصل جدید توام با نتایج درخشان و کسب هر سه امتیاز بازی ها باشد تا بتوانیم علاوه بر شاد کردن دل هواداران شیرازی به لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور که لایق آن و بهتر از آن هستیم صعود کنیم.

معاون ورزشی باشگاه فجر در پاسخ به این پرسش که چه میزان قرعه کشی لیگ یک برای آنها رضایت بخش بود گفت : طبیعی است که در هر لیگی که قرار است برگزار شود بایستی قرعه کشی انجام شود تا تیم ها حریفان خود را بشناسند اما به شخصه دوست داشتم در هفته اول با آلومینیوم رو به رو نمی شدیم.

وی با بیان اینکه عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رضایت بخش مدیران و کادرفنی بوده است اظهار داشت : بازیکنانی را که مدنظر سرمربی تیم بودند را جذب کردیم و با توجه به این موضوع می توان گفت عملکردمان در نقل و انتقالات رضایت بخش بوده است.

معاون ورزشی باشگاه فجر در خصوص اینکه هدف گذاری باشگاه فجر در فصل جدید لیگ یک چیست گفت : قطعا هر تیمی برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر در لیگ شرکت می کند و ما نیز چنین هدفی را در لیگ دنبال خواهیم کرد.