۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
۱۴ بازی رسمی بدون شکست نشانگر قدرت تیم ما است؛

امیرحسین وثوق : می خواهیم نشان دهیم شایسته ترین تیم ایران هستیم

بازیکن نیروی زمینی تهران گفت : هدف نیروی زمینی تهران در فصل جدید مسابقات لیگ یک این است که بازی به بازی پیش رود.
کد خبر: ۹۹۵۴۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ امیرحسین وثوق بازیکن نیروی زمینی تهران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیم نیروی زمینی و حضور این تیم در تورنمنت جام شهدا اظهار داشت : هدف تیم نیروی زمینی از حضور در تورنمنت جام شهدا این بود که به شرایط آرمانی بدنی و تاکتیکی برسیم البته قرار نبود در این تورنمنت شرکت کنیم و به ما بازیکنان نیز خیلی دیر اطلاع رسانی کردند.

وثوق در خصوص بازی رده بندی جام شهدا با تیم پرسپولیس قهرمان سه دوره لیگ برتر گفت : اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است و تفاوت های زیادی با تیم ما دارد طبیعی است منتهی تیم ما تیمی جوان است که در کنار هم جمع شده است.

بازیکن نیروی زمینی تهران افزود : همانطور که فصل گذشته نشان دادیم یکی از تیم های شایسته کشور هستیم در فصل پیش رو نیز همین قصد را داریم و این موضوع را اثبات خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چه برنامه ای برای حضور در رقابت های لیگ یک دارند گفت : ما فصل گذشته نیز هدف صعود را نداشتیم و بازی به بازی پیش رفتیم در نیم فصل دوم فصل گذشته تیم متحول شد و ۱۴ بازی رسمی بدون شکست را پشت سر گذاشتیم که این موضوع نشانگر قدرت تیم ما بوده است ما در فصل پیش رو نیز قصد داریم بازی به بازی پیش برویم تا در هر بازی بهترین نمایش را داشته و امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.

وثوق در پایان در پاسخ به این سوال که نبود هوادار و زمین چمن مصنوعی مشکلاتی را برای تیم نیروی زمینی ایجاد نخواهد کرد بیان کرد : تیم نیروی زمینی از حیث تماشاگر فاقد هوادار است اما از حیث زمین چمن ما به بازی در زمین چمن مصنوعی عادت داریم و حدود ۲۰ بازی که بازی های رفت مان خواهد بود در زمین چمن مصنوعی خواهد بود و چند تیم نیز غیر از ما مثل شهرداری تبریز ، فجرسپاسی دارای زمین چمن مصنوعی هستند که در مجموع فکر نکنم به مشکل جدی در این زمینه برخورد کنیم.