۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
پیش بازی فجرسپاسی شیراز - شهرداری تبریز؛

کاکوها بدنبال شروعی زیبا در شیراز

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در دومین دیدار خود در فصل جدید مسابقات لیگ یک برابر شهرداری تبریز صف آرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۵
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در دومین دیدار خود در فصل جدید مسابقات لیگ یک بایستی برابر نماینده استان آذربایجان شرقی صف آرایی کند.

دیدار دو تیم فجرسپاسی شیراز و شهرداری تبریز عصر فردا از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

این دو تیم در ۲ فصل اخیر ۴ بار به صورت رفت و برگشت برابر هم صف آرایی کردند که در ۳ بازی فجری ها موفق به پیروزی شدند و یک بازی نیز بل تساوی به پایان رسیده است. بدین ترتیب شهرداری چی ها در ۲ فصل اخیر موفق به پیروزی برابر فجری ها نشده اند.

شاگردان مهابادی در هفته اول برابر تیم مدعی آلومینیوم اراک با نتیجه پرگل سه بر یک شکست خوردند که بی شک در بازی فردا که اولین میزبانی ها در شیراز محسوب می شود می خواهند شروعی زیبا همراه با کسب نتیجه و امتیاز داشته باشند.

شهرداری چی ها نیز که پیش از شروع فصل انواع حواشی را بر خود دیدند در بازی اولشان در دربی آذربایجان مقابل نود ارومیه تن به شکست دادند تا زنگ خطر در همین ابتدای لیگ برای آنها به صدا درآید.

تقابل مربیان دو تیم تقابل دو تراکتوری و همچنین استقلال، پرسپولیسی سابق نیز محسوب می شود چرا که دو مربی سابقه بازی در تیم تراکتور را در کارنامه دارند همچنین داوود مهابادی در استقلال و یونس باهنر در پرسپولیس نیز سابقه بازی دارند.

تیم داوری :

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدار دو تیم را عصر فردا یعقوب آشوری بر عهده خواهد داشت و آقایان علی احمدی - حسین مرادی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. علی ابراهیمی به عنوان داور چهارم و بابک وسیله بر به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.