۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
هفته دوم لیگ دسته اول؛

اولین پیروزی کاکوها در شیراز / دبل علم و ادب در شکست

فجرسپاسی اولین دیدار خانگی را با برتری مقابل نماینده تبریز جشن گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۹
اولین پیروزی کاکوها در شیراز / دبل علم و ادب در شکست

به گزارش «دی اسپورت»؛ تیم فوتبال ز شیراز در دومین هفته از رقابتهای لیگ دسته اول موفق به پیروزی سه بر یک برابر تیم علم و ادب تبریز شد.

در این دیدار که در ورزشگاه حافظیه برگزار شد تیم فجر ابتدا با گل محمد امینی از مهمان خود پیش افتاد اما این برتری 12 دقیقه بیشتر دوام نداشت و محمد قنبری مدافع پیش تاخته علم و ادب بازی را به تساوی کشاند.

این پایان کار در نیمه نخست نبود و میلاد غریبی دومین گل کاکوهای شیرازی را به ثمر رساند تا شاگردان مهابادی با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و فرصت های گلزنی یکی پس از دیگری هدر رفت تا اینکه در دقیقه 90 روی فرار متین کریم زاده بازیکن سرعتی فجر ، بابا محمدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد سومین بار توپ را با تور آشنا کند.

فجری ها با این پیروزی اولین سه امتیاز شیرین خانگی را با هوادان جشن گرفتند اما تبریزی ها متحمل دومین شکست فصل شدند.

داوران:
یعقوب آشوری – علی احمدی – حسین مرادی – علی ابراهیمی - ناظر داوری : بابک وسیله بر

ترکیب فجرسپاسی:
‌سعید جلالی، ابولفضل اعلایی، اکبر بختیاری، محمد امینی، بهرام احمدی، امیرحسین صدقی، اسماعیل بابایی، محمدحسین کریم زاده، میلاد غریبی، میلاد احمدی، بابا محمدی ‌

ترکیب علم و ادب تبریز :

آرمان ایازلو، احمد حسین‌زاده، مهدی قریشی، محمد قنبری، محمد شاه محمدی، سپهر ایزدی، سیامک رضایی، رضا نجاری، علی نظری، محمد لطفی و رامین محمدپور