۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
پیش بازی گل ریحان البرز - آلومینیوم اراک؛

قطار صعود فکری در ایستگاه کرج!

تیم فوتبال گل ریحان البرز در هفته دوم رقابت های لیگ یک پذیرای تیم مدعی آلومینیوم اراک خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال گل ریحان البرز در دومین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ یک عصر فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان تیم مدعی آلومینیوم اراک خواهد بود.

دیدار فردای دو تیم را حضور مربیان استقلالی و پرسپولیسی در نیمکت دو تیم جذاب تر خواهد کرد چرا که محمد نصرتی سرمربی حال حاضر گل ریحان سابقه پوشیدن تیم سرخپوشان پایتخت را در کارنامه دارد و در سوی مقابل محمود فکری مغز متفکر و طراح سابق استقلال هدایت تیم آلومینیوم اراک را برعهده دارد.

هر دو تیم در هفته اول مسابقات برابر حریفان خود به برتری پرگل دست یافته اند و با توجه به این موضوع احتمال دارد دیدار دو تیم بازی پرگلی از آب در آید.

تیم گل ریحان البرز در هفته نخست در کرمان میهمان آرمان گهر تازه لیگ یکی شده بود که موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تیم آلومینیوم نیز در ورزشگاه خانگی خود و در حضور هوادارانش توانست تیم فجرسپاسی سخت کوش را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد.

آلومینیومی ها در ۲ فصل اخیر موفق به شکست گل ریحانی ها نشدند که بی شک در دیدار فردا این طلسم عدم پیروزی برابر گل ریحانی ها را در کرج بشکنند.

نتایج ۲ فصل اخیر رویارویی دو تیم :

فصل ۹۸-۹۷

گل ریحان البرز ۱ - آلومینیوم اراک ۱
آلومینیوم اراک ۰ - گل ریحان البرز ۰

فصل ۹۷-۹۶

گل ریحان البرز ۲ - آلومینیوم اراک ۰
آلومینیوم اراک ۰ - گل ریحان البرز ۲

تیم داوری :

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدار دو تیم را عصر فردا ناصر جنگی بر عهده خواهد داشت و آقایان ایوب غلام زاده - حسین گلشنی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. مهدی جبرئیلی به عنوان داور چهارم و سعادت باغبانی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.