۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

بیاتلو : مقابل آلومینیوم مستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه پس از شکست شاگردانش مقابل آلومینیوم اراک گفت مستحق شکست نبودیم.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ سرمربی نود ارومیه پس از شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بازی خوبی را مقابل آلومینیوم داشتیم، در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی بازیکنانم زیاد هماهنگ نبودند ولی در ادامه خیلی خوب عمل کردیم و تا پایان بازی تیم برتر میدان بودیم اما نتیجه چیزی دیگری رقم خورد که اصلا مستحق شکست نبودیم و می توانستیم حداقل با یک امتیاز به خانه برگردیم.
 
وحید بیاتلو در ادامه افزود : تیم ما از نظر مالی قابل مقایسه با سایر تیم های لیگ نیست و هزینه کل تیم نود ارومیه شاید تنها به اندازه سه یا چهار بازیکن دیگر تیم ها باشد.
 
سرمربی نود ارومیه تصریح کرد : تا به اینجای فصل عملکرد بازیکنانم قابل تقدیر بوده و جا دارد با حمایت مسئولین و هواداران روز به روز پیشرفت بیشتری داشته باشیم تا تیم به کیفیت مطلوبی دست پیدا کند چرا که از این به بعد هر بازی برای ما حکم یک فینال خواهد داشت.

سرمربی نود ارومیه در پایان خاطرنشان کرد : هفته آینده در خانه میزبان نماینده بابل هستیم و شناختی خوبی از این تیم داریم، برای سه امتیاز کامل بازی به میدان می رویم و از هوادارانمان می خواهیم به مانند بازی های گذشته یار دوازدهم ما باشند تا بتواینم حداکثر امتیاز را به دست آوریم و جایگاه خوبی در جدول رده بندی داشته باشیم.

وی اضافه کرد : جا دارد از هواداران و مردم شهر اراک تشکر کنم که در طول بازی سنگ تمام گذاشتند لیاقت مردم شهر اراک بیشتر از این ها بوده و امیدوارم با پتانسیل خوب و بالایی که دارند در ادامه به سطح بالاتری از فوتبال دست یابند.
 
لازم به ذکر است؛ تیم نود ارومیه در پایان هفته سوم با کسب 6 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.

خبرنگار : فرشاد خاکباز
ترند های روز