۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

فروردین : مقابل یک تیم با تجربه بین المللی بازی داشتیم

سرمربی قشقایی شیراز با بیان اینکه از وضعیت تیم قشقایی نگران نیست امیدوار شد که با کسب نتایج بهتر در ادامه لیگ می توانند به جدول مسابقات بازگردند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰
به گزارش"دی اسپورت" در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، قشقایی در حالی که تا دقیقه 80 از میزبان خود استقلال خوزستان پیش بود در نهایت با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان داد.

مهدی فروردین سرمربی قشقایی شیراز در پایان بازی در خصوص بازی مقابل استقلال خوزستان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت گفت: به نظرم امروز فوتبال روی خوبش را به قشقایی نشان نداد در حالی که در این هوای گرم چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم موقعیت های زیادی خلق کردیم و می توانستیم در همان نیمه اول با دو یا سه گل به رختکن برویم در نهایت دو امتیاز این بازی بر اثر یک موقعیت نصف و نیمه تیم استقلال در دقایق پایانی از دست دادیم. از تلاش بازیکنانم راضی هستم و به آنها تبریک می‌گویم که بازی خوبی را از خود نشان دادند.

فروردین در خصوص اشتباه دروازه بان این تیم در صحنه به ثمر رسیدن گل استقلال بیان داشت: نمی شود دروازه بان را مقصر دانست. به نظرم دروازه بان در صحنه گل دید لازم را نداشت. بازیکن رو در روی گلزن استقلال خوب یارگیری نکرد و باعث شد گل را بخوریم. در هر صورت به تیم استقلال خوزستان خسته نباشید می گویم. مقابل یک تیم با تجربه بین المللی بازی کردیم. درست است که استقلال خوزستان شرایط خوبی در جدول ندارد اما از بازیکنان و کادر فنی توانمندی برخوردار است. در هر حال در روزی که شایسته پیروزی بودیم و می توانستیم در هر دو نیمه علی الخصوص در نیمه اول بارها دروازه حریف را باز کنیم در نهایت دو امتیاز را از دست دادیم.

سرمربی قشقایی در خصوص داوری این دیدار گفت: تبریک ویژه ای دارم به تیم داوری و خسته نباشید می گویم به داوران دیدار. در فوتبال گاها صحنه های ساده ای اتفاق می افتد که در مجموع ممکن است در هر بازی این اشتباهات را از هر داوری ببینیم، اما داوران امروز با اقتدار سوت زدند و نمره بسیار خوبی از نظر من کسب کردند.

وی در خصوص شرایط تیم قشقایی و کسب تنها 5 امتیاز از 8 بازی در پایان صحبت‌هایش به خبرنگار دی اسپورت گفت : نگران نیستم. بازی های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در ادامه مسابقات می توانیم به جدول مسابقات برگردیم. ما در بازی‌های گذشته هم در هر بازی حداقل ده موقعیت 80 درصد به بالا را خلق می کردیم اما توپ هایمان وارد دروازه نمی شد. به این تیم امیدوارم هستم و در ادامه بازی‌ها تیم ما می تواند علاوه بر بازی و خلق موقعیت های متعدد نتیجه لازم را نیز کسب کند.
ترند های روز