۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

پژمان نوری : پرداخت بدهی اسکوچیچ قدم بزرگی برای باشگاه ملوان بود

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی پرداخت بدهی دراگان اسکوچبچ سرمربی سابق ملوان را قدم بزرگی برای این باشگاه شمالی دانست.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص پرداخت بدهی دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق ملوان گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم یک بار سنگین دیگر را از روی دوش باشگاه ملوان برداریم. باید تشکر بسیار ویژه ای از طرف خودم و همه ی هواداران ملوان از مهندس اشکان پوررشید داشته باشم که با حضورشان گام های بزرگ و موثری برداشته شد و در حال پرداخت بدهی های سنگینی هستیم که سالها از زمان لیگ برتر انباشته شده بودند و باشگاه در حالت ورشکستگی رها شده بود . این روزها و با این نرخ ارز حل شدن پرونده های مفتوح در فیفا برای ما مثل رویا بود و واقعا از پس آن بر نمی آمدیم ، اما امروز خوشحالیم در مدتی کوتاه موفق شدیم به این مهم دست بیابیم که بدون حضور مهندس پوررشید میسر نبود.

مدیرعامل ملوان ادامه داد: نشست بسیار خوبی با دراگان اسکوچیچ داشتیم ، ایشان مربی بزرگی هستند و فصلی که در ملوان حضور داشتند نتایج خوبی کسب کردند و یکی از فصل های خوب ملوان در دو دهه ی اخیر را رقم زدند ، اما متاسفانه نزدیک به شش سال است که نیمی از مطالبات وی پرداخت نشده بود و در نشست روز گذشته توانستیم توافقی داشته باشیم و مطالبات باقیمانده وی را پرداخت کنیم‌ برای این مربی ارزشمند آرزوی موفقیت در بازیهای ملی را دارم‌.

پژمان نوری در پایان گفت : بزرگترین مشکل ملوان بدهی های انباشته شده است و هنوز بدهی های داخلی بسیار زیادی داریم که باید آنها را تسویه کنیم تا ملوان را از ورشکستگی که در این سالها گرفتار آن شده نجات دهیم . این مهمترین مسئولیت همه ی کسانی که تعصبی به ملوان دارند و در حال حاضر می توانند کاری برایش انجام دهند.
ترند های روز