۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

وکیلی: هدفمان رسیدن به جام باشگاه‌های اروپا است

مربی آلیانس آذربایجان گفت: با حمایت‌های خوب مدیریت باشگاه و همت بازیکنان تیم هدفمان حضور در جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۶
وکیلی: هدفمان رسیدن به جام باشگاه‌های اروپا است

به گزارش دی اسپورت،تیم فوتبال آلیانس آذربایجان قهرمان فصل قبل این کشور به عنوان نماینده جمهوری آذربایجان به یکی از تورنمنت‌های مهم اروپایی اعزام خواهد شد. اسماعیل وکیلی مربی این تیم در گفتگو با دی اسپورت در این خصوص گفت: خوشحالم و خدا را شکر که سه سال در باشگاه آلیانس موفق به کسب نتایج خوبی شدیم.

وی تصریح کرد: از یک سال پیش علی نظرزاده به جمع ما اضافه شد و امیدواریم این فصل هم با استفاده از تجربیات ایشان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وکیلی با تمجید از مدیریت باشگاه اظهار داشت: جا دارد از زحمات شبانه روزی الوین جعفراف مالک باشگاه تشکر کنم که تمام امکانات را در اختیار تیم قرار می‌دهد و همچنین از مجتبی اسلامی کاپیتان و سایر بازیکنان که با غیرت تمام در اختیار تیم هستند تشکر می‌کنم.

اسماعیل وکیلی در خصوص انصراف تیمش از لیگ یک هم بیان کرد: امسال به خاطر شیوح کرونا و همچنین جنگ در یک هفته مانده به رقابت‌های لیگ به ما اعلام کردند که هفته بعد می‌بایست بازی کنیم که با صحبت‌های انجام شده با مدیر و مالک باشگاه و با توجه به نداشتن شرایط، از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادیم.

مربی آلیانس آذربایجان با تأکید بر اینکه این فصل هم با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد به خبرنگار ما گفت: هدف ما رسیدن به جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا است که به لطف خدا و هم بازیکنان و مدیریت باشگاه به این مهم خواهیم رسید.

وکیلی: هدفمان رسیدن به جام باشگاه‌های اروپا است

وی از فعالیت باشگاه هم اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: در فصل جدید در لیگ‌های دو، سه، سوپر لیگ فوتسال، لیگ یک فوتسال و تیم‌های پایه فعالیت می‌کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در فصل جدید آقای سجاد محمودی به عنوان ایجنت و مشاور رسمی باشگاه معرفی شده‌اند که امیدواریم با استفاده از تجربیات وی بتوانیم در این حوزه نیز موفق عمل کنیم.