۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
اختصاصی دی اسپورت

هفته اول لیگ برتر/ شروع طوفانی بمی‌ها و برد اصفهانی‌ها

هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان در غیاب شهرداری سیرجان برگزار شد و تیم‌های مدعی خاتون بم، ذوب آهن و سپاهان حریفان خود را شکست دادند.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۸
هفته اول لیگ برتر/ شروع طوفانی بمی‌ها و برد اصفهانی‌ها

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، هفته نخست لیگ برتر در غیاب شهرداری سیرجان که در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد برگزار شد که تیم‌های مدعی حریفان خود را شکست دادند.

ملوان مدعی نشان داد

تیم با برنامه ملوان بندرانزلی در گام نخست به مصاف تیم زارع باتری رفت که امسال با شکل و شمایلی جدید به عنوان نماینده کردستان در رقابت‌ها حضور دارد و بیشتر بازیکنان فصل قبل خود را از دست داده است.

ملوان از جمله تیم‌های بود که تمرینات خود را زود شروع کردو شاگردان جهانچی امروز موفق شدند با تک گل کیمیا کافی به یک برد شیرین در گام نخست دست پیدا کنند و به نوعی خط و نشان برای رقبای خود بکشد.

برد اقتصادی سپاهان

شاگردان بیان محمودی امروز مقابل هیات البرز نمایش خوبی ارائه دادند و با تک گل مرضیه نیکخواه موفق به شکست میزبان خود شدند گرچه البرزی‌ها آنچنان نتوانست در این دیدار خودی نشان دهند تا بازی را واگذار کنند.

ذوب مدعی نشان داد

شاگردان سمیه شهبازی در این دیدار نمایش موفقی داشتند و نشان دادند در فصل جدید مدعی خواهند بود و در باز امروز نیز به مراتب بهتر از تیم ایلامی ظاهر شدند و با دو گل سلاله شاطری و سمیه فیضی حریف خود را شکست دادند.

پالایش گاز با سرمربیگری ندا عزیزپور نشان داد هنوز آن تیم مورد انتظار نیست و در برخی نقاط تیمی ضعف‌های داشتند که می‌بایست برای دیدارهای آینده برطرف کنند.

شروع طوفانی بمی‌ها در نیشابور

شاگردان مرضیه جعفری در تیم فوتبال خاتون بم شروعی مقتدرانه مقابل تیم تازه صعود کرده کیان نیشاپور داشتند و جشنواره گل به راه انداختند و با پنج گل میزبان خود را شکست دادند که یکی از مهمترین نکات این دیدار گلزنی زهرا قنبری( دو گل) و نگین زندی( سه گل) در این دیدار بود که نشان دادند رقابت سختی برای خانم گلی امسال خواهند داشت که البته باید منتظر رونمایی از شهرداری سیرجان و افسانه چترنور هم باشیم.

سارگل قدر موقعیت‌های خود را ندانست

سارگل بوشهر در حالی به تساوی بدون گل مقابل تیم ملی‌پوشان شهرکرد دست یافت که فرصت‌های مسلم گلزنی را در این دیدار از دست داد و دو امتیاز شیرین از دست این تیم پرید.
ملی‌پوشان شهرکرد در اولین تجربه لیگ برتری خود ضعیف نشان داد و قطعاً کار بسیار سختی در ادامه لیگ خواهد داشت.
ترند های روز