۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
پاس همدان 0 – نفت امیدیه 0،

پاس – نفت پرهیاهو و دیگر هیچ

پاس همدان و نفت امیدیه در هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۱۱۲۱۰۵

به گزارش وب سایت دی اسپورت، دقایق ابتدایی بازی دو تیم محتاط بازی می کردند و بیشتر فریادها و اعتراضات سرمربی نفت امیدیه به چشم می آمد که اصلا جنبه قشنگی نداشت و گویا این سرمربی مسابقات لیگ دو کشوری را با فوتبال کوچه ای اشتباه گرفته بود چرا که مدام سر هر صحنه ای حتی پرتاب اوت اعتراض و صحبت می کرد و حتی با میهمانان پاس همدان که روی سکو بودند درگیری لفظی پیدا می کرد البته این درگیری لفظی به همین جا خاتمه نیافت و به درگیری با نیمکت پاس همدان نیز کشیده شد.

البته آلبوغبیش که مشخص بود از ابتدا به دنبال حاشیه بود به معدود هواداران و میهمانان تیم میزبان اعتراض داشت که باز هم جا دارد سازمان لیگ دراین خصوص ورود کند و مجوز ورود محدود هواداران با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری به ورزشگاه ها را صادر کند تا دیگر شاهد این گیر دادن های زشت تیم های میهمان به معدود هواداران تیم های میزبان نباشیم.

دقیقه28اولین صحنه خطرناک توسط میلاد حسن پور بر روی دروازه نفت امیدیه شکل گرفت که شوت سرکش این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه43ضربه پنالتی برای شاگردان پاشازاده اعلام شد اما با بی دقتی این ضربه پنالتی به هدر رفت.

نیمه دوم را دو تیم به مانند نیمه نخست متعادل و محتاط آغاز کردند اما رفته رفته پاسی ها بر بازی مسلط شدند و این تسلط را تا آخر بازی حفظ کردند و داور می توانست در دو صحنه به سود این تیم اعلام پنالتی کند ولی تشخیص داور مسابقه چیز دیگری و حتی تمارض بود.

هرچقدر که سرمربی نفتی ها در کنار زمین حرارت و پر آب و تاب بود تیمش در داخل زمین اینگونه نبود و شاید اگر خود این مربی در زمین بود روی همین حرارت و آب و تاب در زمین موفق تر عمل می کرد.

پاس همدان با این تساوی 12امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های عقاب تهران،شهرداری ماهشهر،اترک بجنورد و شهدای بابلسر در مکان پنجم جدول قرار گرفت و هفته آینده باید در خانه از نیروی زمینی تهران پذیرایی کند.

نفتی ها با این تساوی 21امتیازی شدند و همچنان صدرنشین جدول هستند این تیم باید هفته آینده در خانه از سرداربوکان که حال و روز خوبی ندارد پذیرایی کند.

خبرنگار:علیرضایاوری

ترند های روز