۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
از نگاه کارشناسان وب سایت «دی اسپورت»؛

ترین‌ها و تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ دسته اول (عکس)

کارشناسان سایت دی اسپورت ترین ها و تیم منتخب هفته سی ام لیگ دسته اول آزادگان در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را انتخاب کردند.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۳
ترین‌ها و تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ دسته اول (عکس)

*تیم هفته: شاهین شهرداری بوشهر
تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر موفق شد در جدال حساس هفته سی ام رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور موفق شد تیم خیبر خرم آباد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و با 49 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی رقابت ها قرار بگیرد.

در حالی که سفیدپوشان بوشهری تا پایان هفته بیست و دوم با 31 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی رقابتهای لیگ یک قرار داشتند اما در هشت دیدار اخیر با کسب نتایج مطلوب و به دست آوردن حداقل امتیاز دیدارهای برگزار کرده خود (18 امتیاز) موفق شدند با 5 پله صعود در رده سوم جدول قرار بگیرند.

جالب اینکه این تیم در 5 مسابقه از شش دیدار اخیر خود در دقایق پایانی به پیروزی رسیده است.

ترین‌ها و تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ دسته اول (عکس)

*بازیکنان هفته: عرفان پورافراز - رضا پورمهدی آبادی
عرفان پور افراز هافبک تیم فوتبال هوادار تهران موفق شد در هفته سی ام رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برای تیمش یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل بدهد.

 رضا پورمهدی آبادی وینگر مهاجم تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان نیز موفق شد در دیدار برابر نود ارومیه دو گل از مجموع 4 گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

ترین‌ها و تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ دسته اول (عکس)

*مربی هفته: داوود مهابادی
پس از جدایی فراز کمالوند و روی کار آمدن داوود مهابادی در تیم شاهین شهرداری بوشهر این مربی موفق شد خیلی زود تفکرات تاکتیکی خود را به بازیکنان تیم شاهین انتقال دهد و با کسب نتایجی مطلوب سفیدپوشان بوشهری را به جایگاه سوم جدول رده بندی رقابت های لیگ یک برساند.

مهابادی و شاهین در هفته سی ام رقابت های لیگ یک موفق شدند با برتری ارزشمند خارج از خانه برابر خیبر خرم آباد و کسب ۳ امتیاز مهم و حیاتی این دیدار ضمن دور کردن سبزپوشان خرم آبادی از جمع مدعیان، از رده پنجم به رتبه سوم جدول صعود کنند و همچنان شانس بیشتری برای بازگشت مجدد به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور را داشته باشند.

همانطور که گفته شد تیم شاهین با هدایت داوود مهابادی ضمن اینکه در ۸ دیدار اخیر خود نتایج مطلوبی را کسب کرده‌ از مجموع 24 امتیاز 8 مسابقه برگزار کرده خود 18 امتیاز یعنی حداقل امتیاز را جمع آوری کرده است.

ترین‌ها و تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ دسته اول (عکس)

*بازی هفته: بادران تهران - پارس جنوبی جم
دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و بادران تهران در هفته سی ام رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور مهمترین و حساس ترین بازی این هفته از رقابت‌ها بود که در نهایت با برتری 2 بر یک نارنجی پوشان پایتخت به پایان رسید تا این تیم جایگاه دومی خود در جدول رده بندی رقابت ها را حفظ کرده و فقط با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هوادار در این رده از جدول رده بندی قرار بگیرد و همچنان یکی از گزینه‌های اصلی برای قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لیگ یک باشد.

ترین‌ها و تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ دسته اول (عکس)