۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
اختصاصی دی اسپورت

جعفری: برای اولین بار تمرکزم روی مسائل فنی خواهد بود/ امکان تیمداری برای شهرداری وجود نداشت

سرمربی شهرداری بم: هزینه‌های بالای تیمداری در دو حوزه بانوان و آقایان برای شهرداری میسر نبود و با مدیریت حرفه‌ای مجتمع خاتون برای اولین سال تمام تمرکزم روی مسائل فنی تیم خواهد بود.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۵۰۵۴
جعفری: برای اولین بار تمرکزم روی مسائل فنی خواهد بود/ امکان تیمداری برای شهرداری وجود نداشت

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، مرضیه جعفری امروز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود در خصوص واگذاری تیم به مجتمع مس خانه خاتون گفت: با پیگیری‌های فرماندار و تعدادی از اعضای شورای شهر بم این مهم با توجه به تعصب به مردم بم انجام شد.

وی تصریح کرد: ضمن تشکر از مردم ورزش دوست بم ما در فصل گذشته ۸۰ درصد هزینه‌های تیم را مجتمع مس خانه خاتون متقبل شد گرچه این هزینه برای این مجتمع منفعت اقتصادی نداشت ولی بخاطر مردم بم انجام گرفت.

سرمربی شهرداری بم با بیان اینکه تیمداری برای حوزه شهرداری سخت است بیان کرد: شهرداری در دو حوزه مردان و زنان تیمداری می‌کرد که این خیلی سخت بود و توان پرداخت مالی را نداشت و حتی ممکن بود تیم بانوان از بم خارج شود.

وی در ادامه افزود: برای خرید امتیاز تیم فوتبال بانوان پیشنهاداتی از کرمان و تهران داشتیم حتی مس کرمان خواهان امتیاز ما بود ولی اسم تیم تغییر می‌کرد که این برای مردم بم سخت و ناراحت کننده بود چون تمام داشته‌های ما از نام بزرگ بم است.

وی تصریح کرد: مجتمع خاتون قصد تیمداری نداشت و حتی حاضر بود بدون اینکه اسم تیم تغییر کند هزینه‌های ما را پرداخت کند.

جعفری یادآور شد: شرکت خاتون برند شناخته شده‌ای در حوزه کاری خود است و ورود این مجموعه به حوزه فوتبال بانوان به دلیل علاقه‌ای است که به مردم بم دارند و نگرانی آن‌ها از دغدغه و مشکلات مالی تیم بود تا همچنان نام بم در کشور به عنوان قطب فوتبال بانوان باقی بماند.

مرضیه جعفری با بیان اینکه مجمتع خاتون همه شرایط شهرداری را پذیرفت تا این تیم به هیچ وجه اجازه خروج از بم را نداشته باشد اظهار کرد: هفت عنوان قهرمانی را در کشور یدک می‌کشیم گرچه با مشکلات متعدد مالی مواجه بودیم و در این خصوص صحبتی هم نداشتم ولی به عشق مردم و دعای خیر آن‌ها این قهرمانی‌ها رقم خورد.

جعفری: برای اولین بار تمرکزم روی مسائل فنی خواهد بود/ امکان تیمداری برای شهرداری وجود نداشت

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم با اشاره به حمایت‌های مسوولین عنوان کرد: نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی برای رفع محرومیت ناحق بازیکن ما در دیدار حساس مقابل بم با رایزنی با مسوولان فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد تا این بازیکن بخشیده شود.

وی تصریح کرد: حمایت و پیگیری فرماندار در سال گذشته جهت برداشتن موانع مشکلاتی تیم و در کنار آن حضور رئیس شورای شهر و اداره ورزش و جوانان و دیگر مسوولان باعث دلگرمی و انگیزه دو چندان ما در اردوی کرمان شد.

جعفری با ییان اینکه درحال حاضر مجوز برگزاری مسابقات لیگ آقایان و بانوان در زمین استادیوم فجر داده نشده اظهار کرد: با رایزنی مجتمع خان خاتون و سایر مسئولین در این زمینه درحال انجام است و امیدوارم مجبور نباشیم دیدارهای خانگی خود را خارج از بم بخاطر نبود زمین استاندار برگزار کنیم.

مرضیه جعفری با تأکید بر اینکه ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی فوتبال خود را از بم شروع کرده‌اند یادآور شد: با حمایت مجتمع خاتون آکادمی حرفه‌ای همراه با تمامی امکانات موجود از جمله خوابگاه برای پرورش استعدادهای فوتبال شرق استان راه اندازی شده که در کشور در نوع خود بی‌نظیر است که ثمره این آکادمی را در چند سال آینده خواهیم دید.

سرمربی خاتون بم با اشاره به اینکه امسال سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم در پایان این کنفرانس در خصوص تقابل تیمش با تیم‌های صنعتی کشور هم گفت: با توجه به هزینه‌های که تیم‌های صنعتی انجام می‌دهند بودجه و هزینه‌های امسال تیم به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده و مجتمع خاتون با تمامی درخواست‌های ما برای جذب بازیکن و امکانات پاسخ داده و با مدیریت حرفه‌ای از این مجموعه، من برای اولین بار به عنوان سرمربی تمام تمرکزم روی مسائل فنی خواهد بود.