۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
یاداشتی از خبرنگار دی اسپورت

روسیاهی به ذغال ماند/ زانوی غمی که به سجده شکر تبدیل شد

خیلی‌ها هستند که سرافکنده و خجالت زده هستند بخاطر انتقادات و ناامیدی که به تیم ملی بانوان کشورمان داشتند و آن را یک دورهمی می‌دانستند که هیچ وقت نتیجه نخواهد گرفتو بعد از صعود هم حتی نیش و کنایه‌ها ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۸
روسیاهی به ذغال ماند/ زانوی غمی که به سجده شکر تبدیل شد

به گزارش دی اسپورت سرویس فوتبال بانوان، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان مقتدرانه پس از دو برد ارزشمند مقابل بنگلادش و با به ثمر رساندن پنج گل و بدون گل خورده صعودی تاریخی را برای اولین بار به جام ملتهای آسیا در کشور هند رقم زد تا حالا همه مریم ایراندوست و شاگردانش را تحسین کنند. 

اما پیش بینی و بدبینی خیلی‌ها نسبت به این تیم حالا آن‌ها را سرافکنده کرده و خیلی امیدوار بودند که کار تیم در طول ۹۰ دقیقه تمام می‌شود ولی یوزهای ایرانی با غیرت و تعصب ایرانی خود جنگیدند و در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف قدر خود شدند. 

 خیلی هم دوست داشتن پس از تساوی بدون گل با اردن تکلیف صعود از طریق رنگینک فیفا مشخص شود و از اینکه اینطور نشده و کار به ضربات پنالتی کشید و ما برنده شدیم به شدت ناراحت هستند.

دوستانی بودند که برد پنج گله ایران زیر سوال بردند و از بنگلادش تیمی ضعیف نام بردند و فکر نمی‌کردند ملی‌پوشان کشورمان ۹۰ دقیقه مقابل اردن مقاومت کند ولی این است بانوان ایرانی که هر غیر ممکنی را ممکن می‌سازند و پرچم کشورمان را برافراشته می‌کنند. 

ولی روند آماده‌سازی و حمایت‌های خیلی خوب فدراسیون از تیم ملی و برگزاری اردوی موثر ازبکستان ما را بیش از هر وقت دیگری به این تیم امیدوار کرد و امروز مریم ایراندوست و شاگردانش جواب اعتماد فدراسیون و امیدواری علاقمندان تیم ملی بانوان را به خوبی دادند. 

ملی‌پوشان فوتبال کشورمان امروز سجده شکر برگزار کردند که خیلی‌ها قبل از این دیدار صحنه زانوی غم را در فکرهای یخ زده خود تجسم می‌کردند و اینجاست که ضرب المثل معروف زمستان تمام شد روسیاهی به ذغال ماند بیشتر خود را نشان می‌دهد.

ترند های روز