۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
به جا مانده از یک صعود تاریخی

قنبری و دقایق پایانی!

زهرا قنبری مهاجم باتجربه و سرشناس فوتبال بانوان کشورمان در دو دیدار مقدماتی جام ملتهای آسیا در دقایق پایانی به میدان رفت که همگان انتظار حضور او در ترکیب اولیه را داشتند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۵۱۳۱
قنبری و دقایق پایانی!

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، زهرا قنبری مهاجم و کاپیتان با تجربه فوتبال بانوان کشورمان در دو دیدار مقدماتی جام ملتهای آسیا در تاشکند ازبکستان در دقایق پایانی به میدان رفت که قبل از شروع رقابت‌ها انتظار می‌رفت مهاجم سرشناس کشورمان در ترکیب اصلی به میدان برود که اینطور نشد.

قبل از بررسی این موضوع باید یادآور شد که زهرا قنبری به دلیل مصدومیت اردوی تدارکاتی در تاشکند ازبکستان را از دست داد و دو دیدار دوستانه نتوانست حضور پیدا کند و پس از رفع مصدومیت به اردو دعوت شد و با تیم ملی برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملتهای آسیا عازم تاشکند شد.

زهرا در دیدار نخست مقابل بنگلادش در دقیقه ۷۰ وارد بازی شد و در دیدار دوم که از حساست خاصی برای تیم ملی برخوردار بود و نیازم مبرم به برد داشتیم در دقیقه ۸۷ به جای هاجر دباغی وارد میدان شد که در این خصوص مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی کشورمان به خبرنگار دی اسپورت گفت: با توجه به مصدومیت قنبری هنوز بدنش آماده بازی از ابتدا و تایم طولانی نبود و نمی‌خواستیم مجدداً آسیب ببیند.

اما زهرا قنبری مهاجم تیم ملی کشورمان نظرش در این خصوص متفاوت بود و به خبرنگار ما گفت: شرایطم خوب بود و مشکلی نداشتم و این نظر کادر فنی بود که از ابتدا به میدان نروم و احترام می‌گذارم.

ترند های روز