۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
اختصاصی دی اسپورت

برد مدعیان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور

تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور موفق به شکست حریفان خود در این هفته شدند.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۴
برد مدعیان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دقایقی پیش انجام شد و تیم‌های مدعی پیکان تهران، مس کرمان و رفسنجان، پالایش نفت و شرکت ملی حفاری حریفان خود را شکست دادند.

مسی‌های شهر کرمان در خانه با دو گل راضیه نظری و نجمه کریمی نسب در مقابل تک گل نرگس مرادی موفق شدند حریف سرسخت خود هیات فوتبال رودان را شکست دهند.

چیپس کامل مشهد در دومین دیدار خود نیز ناکام ماند و در خانه با نتیجه پرگل پنج بر یک مغلوب تیم مدعی پالایش نفت شد که در این دیدار راحله رفعیی دبل کرد و فهیمه زارعی، سهیلا ملمولی و کافیه هزاریان برای تیم نفتی گلزنی کرد.

مس رفسنجان نیز در خانه با ۸ گل محدثه محمدی، مرضیه توفیقی نسب، فاطمه حسینی که هر کدام دو گل به ثمر رسانده و مهسا کمالی و طناز آرمات موفق شد حریف شیراز خود پارس آرا را شکست دهد و به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.

شاگردان نیلوفر اردلان در دومین دیدار خود با گلهای سحر رمضانی دو بار، و فرشته خسروی در مقابل تک گل مارال ترکمان با نتیجه دو بر یک نصر فردیس را از پیش روی برداشت.

شرکت ملی حفاری نیز در دیداری پرگل میزبان خود کیمیای اسفراین را با نتیجه ۶ بر دو شکست داد که در این دیدار زهرا اسدی چهار بار موفق به گلزنی شد و سحر پاپی نیز دو گل وارده دروازه حریف خود کرد که فاطمه سلطانی نیز دو گل میزبان را به ثمر رساند.

به گزارش دی اسپورت دیدار تیم‌های فرهان ملارد و بوتا پارس هنوز آغاز نشده است که در بخش بعدی نتیجه این دیدار اعلام خواهد شد.
ترند های روز