۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
اختصاصی دی اسپورت

سارگل چراغ خاموش در حال آماده سازی

تیم فوتبال سارگل نماینده بوشهر در لیگ برتر بانوان کشور این روزها بدون حواشی رسانه ای در حال آماده سازی خود برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور می باشد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۵۸۷۹
سارگل چراغ خاموش در حال آماده سازی

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال سارگل بوشهر در حالی دومین تجربه خود را با این نام به عنوان نماینده بوشهر در لیگ برتر کشور تجربه خواهد کرد که اینروزها بدون انعکاس رسانه ای تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کند.

سارگل تمرینات خود را در 55 کیلومتری بوشهر و در بندر گناوه زیر نظر خانم بیاتی از مربیان کم نام و نشان خوزستانی و با حضور بازیکنان جویای نام بومی و غیر بومی دنبال می کند که البته حضور بازیکنان باتجربه ای همچون نرگس محارسن ، کوثر ایزدپناه و فاطمه دربندی نیز در تمرینات به چشم می خورد.

از دیگر نکات مهم تمرین این تیم بوشهری می توان به بازگشت لیلا معلم اشاره کرد که سال قبل در شهرداری سیرجان نتوانست فصل خیلی موفق را پشت سر بگذارد و حالا با بازگشت به بوشهر می تواند درخشش سالهای قبل خود را به رخ بکشد.

سارگل با شکل و شمایل مدیریتی جدید در اداره تیم سعی دارد در فصل جدید حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد گرچه این تیم در اولین تجربه اش در سال قبل می توان گفت که قابل قبول ظاهر شد.