۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
اخصاصی دی اسپورت

تاریخ سازی جلال نسب/ یک گل دو رکورد

بازیکن خلاق شهرداری سیرجان اولین آسیایی یک تیم ایرانی حاضر در لیگ باشگاه ها را به ثمر رساند تا از این حیث تاریخ ساز شود.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۵۹۰۷
تاریخ سازی جلال نسب/ یک گل دو رکورد

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال شهرداری سیرجان نماینده کشورمان در دومین دوره جام باشگاه های آسیا در نخستین دیدار خود موفق شد تیم خوب بنیادکار ازبکستان را به ثمر برساند تا شروعی مقتدرانه و امیدوار کننده در این رقابت ها داشته باشد.

رقیه جلال نسب بازیکن جوان و رامهرمزی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در دقیقه پنج نخستین گل تیمش را به ثمر رساند که این گل از جهات مختلفی برای تاریخ فوتبال بانوان کشورمان حائز اهمیت و ماندگار خواهد شد.

جلال نسب حالا اولین گل آسیایی در سطح باشگاهی را برای یک تیم ایرانی به نام خودش ثبت کرد و ضمن اینکه سریع ترین گل تاریخ باشگاهی برای تیم های ایرانی را به ثمر رساند تا با این گل زیبا دو رکورد بیادماندنی را به ثبت برساند.

قطعاً این گل شروع روحیه بخشی برای بازیکنان شهرداری سیرجان در بازی روز گذشته بود که شاگردان مریم جهانجاتی را برای ادامه بازی امیدوارتر کرد تا آنها در ادامه و در نیمه دوم نیز با گل زهرا علیزاده نیز جلو بیفتند و در نهایت به یک برد ارزشمند و شیرین دست پیدا کنند و نماینده کشورمان در دو بازی مرحله گروهی نیز با انگیزه بیشتری روبروی حریفان صف آرایی خواهد کرد.


ترند های روز