۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

آزمون: برد شهرداری سیرجان نتیجه سال‌ها تلاش در فوتبال پایه است

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: امروزه که شاهد موفقیت بانوان سیرجانی در عرصه رقابت‌های آسیایی هستیم نتیجه تلاش مربیانی است که سال‌ها با بازیکنان جوان در فوتبال پایه کار کردند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۵۹۱۶
آزمون: برد شهرداری سیرجان نتیجه سال‌ها تلاش در فوتبال پایه است

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، مریم آزمون ضمن تبریک به خانواده فوتبال بانوان ایران بخاطر کسب برد ارزشمند شهرداری سیرجان در دیدار روز گذشته مقابل بنیادکار ازبکستان به خبرنگار ما گفت: این موفقیت نتیجه تلاش‌های چندساله‌ای است که علیرغم کمبودها و محدودیت‌ها ولی پله به پله پیشرفت کردند و شاهد افتخار آفرینی این ورزشکاران در آسیا هستیم که دل مردم را شاد کردند.

وی تصریح کرد: تبریک دوم من به مربیان و بازیکنان شهرداری سیرجان خواهد بود و همچنین حمایت‌های همه جانبه این باشگاه در راستای فراهم کردن امکانات که باعث شدند بازیکنان و مربیان با خیال راحت به مسائل فنی و تیمی فکر کنند که همه این تلاش‌ها در مقابل تیم قدرتمند بنیادکار ازبکستان خود را نشان داد و شاهد نمایشی زیبا و تاکتیکی و در نهایت شاهد یک برد ارزشمند بودیم.

سرمربی تیم ملی جوانان ضمن گلایه از تلویزیون بخاطرعدم پخش بازی عنوان کرد: این یک افسوس است که بازی به این مهمی پخش مستقیم نمی‌شود و برای نیمی از جمعیت کشور که شعار دین ما همواره برابری و عدالت است.

وی در ادامه اضافه کرد: بانوان در ایران برای پیشرفت و موفقیت می‌بایست موانع زیادی را پشت سر بگذارند و صدا و سیمای که ادعای مردمی بودن دارد نیمی از جمعیت فوتبال را نادیده گرفت.

وی در خصوص مسائل فنی این دیدار هم اظهار کرد: وقتی بازی شروع شد بازیکنان شهرداری سیرجان نشان دادند به لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار دارند و به همین خاطر پرس از جلو و گرفتن توپ را در دستور کار قرار دادند و خیلی زود به یک گل زیبا و روحیه بخش دست پیدا کردند.

آزمون ضمن تمجید از رقیه جلال نسب و برنامه ریزی خوب تیم شهرداری سرجان در این دیدار هم بیان کرد: وی از بازیکنان باهوش تیم ملی جوانان است و ضربه‌ای فنی به توپ زد و بارها شاهد بودیم که تیم سیرجان به خوبی در زمان حمله و دفاع یک فوتبال هدفمند و با برنامه را به نمایش گذاشت که تا به حال تیم‌های ایرانی مقابل ازبکستان هرگز چنین اتفاقی را رقم نزدند.

مریم آزمون در خصوص کادر فنی و مدیریتی این تیم به خبرنگار دی اسپورت نیز گفت: مربیان تیم فوتبال شهرداری سیرجان و در رأس آن خانم مریم جهانجاتی بسیار با تجربه و حرفه‌ای هستند که سال‌ها سابقه حضور در لیگ، تیم ملی بزرگسالان و به تازگی جوانان را در کارنامه دارد و بازیکنان جوان و آینده داری که در این تیم و تیم‌های پایه ما در این چند سال رشد کردند.

وی همچنین تصریح کرد: نقش استاد هرندی به عنوان مشاور فنی تیم ملی جوانان نیز پررنگ است که توانستند دو ماه طلایی را در سیرجان بدون هیچ حاشیه‌ای در کنار تیم باشند و علم فوتبالی خود را در اختیار بازیکنان شهرداری سیرجان بگذارند.

سرمربی تیم ملی جوانان با بیان اینکه امروزه شهرداری سیرجان یک الگو برای تمامی باشگاه‌های ایرانی است تأکید کرد: این باشگاه در بحث آکادمی و همچنین انتخاب کادر فنی بسیار قوی عمل کرد که با برنامه ریزی قوی در بدنسازی و کارهای تاکتیکی به بازیکنان شاهد نمایش خوب بازیکنان بودیم.
ترند های روز