۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

بساط شیر: بدون توجه به نام تیم‌ها پرقدرت به مصاف حریفان خواهیم رفت

مدافع شهرداری سیرجان گفت: برای هر دیدار برنامه داریم و بدون توجه به نام حریفان با تمام توان و قدرت به میدان خواهیم رفت و روند رو به جلو خودمان را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۵
بساط شیر: بدون توجه به نام تیم‌ها پرقدرت به مصاف حریفان خواهیم رفت

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، حدیث بساط شیر با ابراز رضایت از شرایط خوب تیمش در لیگ باشگاه‌های آسیا در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص دیدار با بنیادکار ازبکستان گفت: بازی سختی و نفسگیری پشت سر گذاشتیم ولی با همت بازیکنان تیم موفق به شکست حریف سرسخت خود شدیم.

وی تصریح کرد: ما آنالیز خوبی از بنیادکار داشتیم و دقیقاً چیزی که ما می‌خواستیم بازی کردند و تقریباً ترکیب تیم ملی ازبکستان بود که در سطح بالای قرار داشتند و بسیار قدرتمند بودند.
مدافع تیم فوتبال شهرداری سیرجان در ادامه اضافه کرد: ما در این دیدار با برنامه ظاهر شدیم و نقاط قوت این تیم را از کار انداختیم و با تاکتیک تیمی به دو گل ارزشمند دست یافتیم.

بساط شیر با بیان اینکه داور می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد عنوان کرد: برای داوری این دیدار از تکنولوژی وی‌ای آر استفاده شد اما یک صحنه خیلی جالب داشت که بازیکن ما در موقعیت تک به تک مدافع حریف خطا انجام داد که کارت قرمز صد در صد داشت اما داور به کارت زرد اکتفا کرد.

حدیث بساط شیر با بیان اینکه بچه‌ها در آمادگی روحی خوبی قرار دارند در خصوص دیدار بعدی تیمش مقابل نماینده هند هم گفت: ما نگاهی به نام حریفان نداریم و طبق برنامه تیمی و دستورات کادر فنی جلو خواهیم رفت و قطعاً با قدرت بیشتری نسبت به دیدار با بنیاد کار به مصاف حریف هندی خواهیم رفت تا دومین برد خود را جشن بگیریم.
ترند های روز