۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت

امینه برازجانی: قهرمانی شهرداری سیرجان در آسیا جای تعجب ندارد

مدافع شهرداری سیرجان: شهرداری چند سال است که یکی از بهترین های لیگ ایران است و ملی پوشان باتجربه ای داریم که قهرمانی در آسیا جای تعجب نخواهد داشت.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۵۹۳۶
امینه برازجانی: قهرمانی شهرداری سیرجان در آسیا جای تعجب ندارد

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، فاطمه امینه برازجانی در مورد مسابقات آسیایی گفت: خدارو شاکر هستیم که توانستیم در مسابقه اول به پیروزی برسیم برای قهرمانی دو مسابقه سخت در پیش داریم و باید با همین کیفیت در برابر رقبا بازی کنیم.

وی تصریح کرد: این اشتباه است بگوییم تیم ازبکستان از تیم هند یا اردن قوی‌تر یا ضعیف است و سه تیمی که در این مسابقات شرکت کردند قهرمان لیگ‌های کشورشان هستند که مثل تیم ما ملی‌پوشان با کیفیتی دارند.

مدافع ملی‌پوش شهرداری سیرجان با تمجید از سطح بالایی فوتبال بانوان ایران اظهار کرد: فوتبال بانوان ایران از کیفیت فنی خوبی برخورد دار است امروز ببنید تیم ملی ما چقدر راحت به جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند یا تیم‌های جوانان و نوجوانان ما در رقابت‌های کافا مدال کسب می‌کنند این نشان دهنده این است که فوتبال بانوان ایران سطح فنی بالایی دارد و رو به پیشرفت است.

امینه برازجانی در ادامه اضافه کرد: اگر ما قهرمان آسیا شدیم تعجب نکنید تیم ما چند سال است که یکی از بهترین تیم‌های لیگ بانوان فوتبال ایران است که هرساله صاحب جایگاه اول تا سوم بوده و بازیکنانی که در آسیا شرکت کردند متشکل از ملی‌پوشان با تجربه و جوان است که هر کدامشان در تیم‌های ملی فیکس ترکیب تیم ملی هستند و در هرسال در رقابت‌های آسیایی برای تیم ملی بازی کردند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما اولین بار نیست در مسابقات بین المللی شرکت می‌کنند حتی جوان‌های تیم هم در رقابت‌های آسیایی شرکت کردند و با جو چنین مسابقاتی بسیار آشنا هستند.

فاطمه امینه برازجانی با تمجید از کادر فنی تیمش هم عنوان کرد: خانم جهان نجاتی مربی با دانش و با تجربه‌ای است که هم از فنی و هم مدیریتی موفق بوده و هرساله در تیم شهرداری ملی‌پوشان زیادی را به تیم‌های ملی معرفی می‌کند و خودشان هم از مربیان تیم ملی است.

گفتگو: حمید هاشمی

ترند های روز